Moccachita sa for siden:
Jeg tar allerede endel vitaminer og mineraler;
multivitamin
magnesium
folinsyre
c-vitamin
Er det noe mer jeg trenger i tillegg?
Moccachita sa for siden:
Jeg tar allerede endel vitaminer og mineraler;
multivitamin
magnesium
folinsyre
c-vitamin
Er det noe mer jeg trenger i tillegg?
Antoinette6 sa for siden:
... og jeg lurer på hvor Oslo man kan få kjøpt ketolysetablettene... Er det noen som vet? Har sjekket Life-butikker, Sunkost og Meny både på Oslo City og i Asker.
nattfrue sa for siden:
De har hatt dem på Meny på Oslo City hver gang jeg har vært der. Men de står ikke sammen med de andre kosttilskuddene etc. - de står i hylla med glutenfrie varer og lignenede, på veien inn mot den kroken der de har melk og ost og sånt.
Fungirl sa for siden:
Går du på ketolyse bør du nok få tak i tablettene som hører til kuren, da disse er spesiallaget for å få i oss alt vi trenger som vi ikke får nok av i maten :)
Moccachita sa for siden:
Ok, da skal jeg sjekke etter dem....
Fungirl sa for siden:
Da skal du iallefall slippe andre tilskudd, dette har eg sput Dr. Torkil om himself og fikk da beskjed om at ketolysetab. var nok ;)
Pantress sa for siden:
Er det i grunn SÅ viktig å ta pillene til rette måltid?
Jeg klarer å huske dem til frokost.... men resten går gjerne ut vinduet.... bare fordi jeg ikke husker å ta dem.....
Kan jeg da ta alle om morran uten at jeg tar skade av det. For jeg er ei surre med piller..... :(
Må vel være bedre å få i seg alle pillene en ikke å få dem i seg??????
Hilsen
Pantress
Åh, hjeeeelp ! Må man tapillene til bestemte tider også? Gulp ! DET blir problematisk for meg. Får sette på alarm på mobilen ;)
Kitt sa for siden:
Noen av stoffene i pillene oppveier hverandre på en måte. Derfor skal de tas hver for seg, så man kan ha fullt utbytte av dem.
Alarm på mobilen er lurt, det meste blir jo en vane etter hvert!:)
Står på boksene når på døgnet de skal tas!
Pantress sa for siden:
Ja ja.... det med mobilen er greit det... .men jeg spiser ikke til faste tider på døgnet så da blir det litt vanskelig....
Men må jo bare prøve da.... selv om ikke det blir lett...hadde vært veldig greit å bare kunne trøkt i seg allt om morran når jeg alikevel husker dem.... Skal sies at jeg har store problemer med å svelge piller også da..... men jeg får i alle fall i meg nok vann om morran.... :D
Ja borsett fra magnesium da for den strå ved siden av tannbørsten....
Pantress:)
Ullabulla sa for siden:
Kan fortelle at Meny i Helgerudgården i Sandvika har alle ketolyseprodukter. De står på egen hylle nær kassen.
Hjerrrrrrtligst, Ullabulla (flott nick da, gitt!) :) Jeg går forbi Oslo City hver dag, så jeg prøver der først, jeg. :)
Løvetann sa for siden:
De fleste av oss trenger tilskudd av Omega-3, i alle fall hvis vi ikke spiser masse fet fisk. Tran/trantabletter er en helt ok og rimelig måte å få i seg det på. Alternativt kan du kjøpe spesialprodukter fra helsekosten, som f.eks. Pikasol, hvis du ikke klarer transmaken. :)
Løvetann sa for siden:
Torkil har skrevet om dette på ketolyseforumet sitt, da noen stilte samme spørsmål:
"Dette står omtalt i boken. Flere mineraler opptas via samme "kanaler" i tarmen. Tar man alle samtidig vil de konkurrere om kanalene og opptaket totalt sett bli mindre enn om man sprer tablettene ut over dagen."
I samme tråden sa han at rekkefølgen var mindre viktig enn at det at man sprer dem.
Så dette blir vel en balanse mellom det som er mulig og det som er best?
Lykke til! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.