du får ikke bestille noe på forhånd
du får et skjema fra legen som han har godkjent at du kan begynne med eurodoiett, som du må sende inn sammen med bestillingen din
legen må godkjenne det ,,
Hei.
Når du har vært hos legen så får du et bestillingsskjema, det sender du inn per mail eller faks, eller post... Så tar det noen dager før du har produktene. Jeg begynte på min eurodiett på søndag, bestilte produktene forrige onsdag, og hadde de hos meg om lørdagen.... Tror ikke man får kjøpt disse produktene andre steder enn hos lindberg i oslo.... Lykke til:)
Du må først gjennom div blodprøver og denslags før du får ev. klarsignal til å starte. De må se at du tåler en slik kur rett og slett !Deretter må du bestille, enten på mail, fax eller telefon.
De barene og gotteriet er slik alle kan kjøpe - noen av de er vel også fra eurodiett. Men det finnes en hel del andre ting å spise også - og det får du kun tilgang til om du har fått klarsignal fra lege.
Det er strengt fordi det er ikke alle som tåler en mye protein diett - og derfor må de ha prøver for å se at kroppen din tåler det.
Jeg har ikke oversikt på hva som kan skje, men det er nok gode grunner for at det er som det er.
ED maten er forøvrig veldig nøye tilpasset i forhold til næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Men, denne dietten kan tappe kroppen for magnesium og kalium. Men dette tar man prøver av osv. Legen vil informere deg om dette.
En får vel i seg et sted mellom 800-900 kalorier - når du er i ketose er det ikke noe problem; jeg føler meg veldig bra på det. Men, jeg driver ikke med tung styrketrening ennå- men er begynt å trene litt lett styrketrening og kondisjonstrening.
Jeg er veldig fornøyd med ED - jeg spiser ulik mat til hvert måltid, har mye mer oveskudd enn tidligere og går ned i vekt.
de er på bestillingslisten som du kan få hos lindberg klinikken:) bare be om den på mail,så får du den.... jeg gjorde det.... min lege sin liste var litt utdatert:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.