Sørlandspige sa for siden:
Hei.
Jeg er på min 10 dag som Eurodiett slave.
Legen sa jeg skulle miste sultfølelsen etter 3 dager, men jeg er fortsatt sulten døgnet rundt. :eek:
Hei.
Jeg er på min 10 dag som Eurodiett slave.
Legen sa jeg skulle miste sultfølelsen etter 3 dager, men jeg er fortsatt sulten døgnet rundt. :eek:
ijad sa for siden:
Spiser du nok grønnsaker da? Husk du kan spise så mye du vil fra liste en:) Mye godt man kan lage, wok feks. Massse krydder , brokkoli og blomkål... nam nam. Jeg er veldig glad i sopp, kjøper forskjellige typer og steker de med masse salt og pepper.
Lykke til videre!
Ja, jeg spiser mye grønnsaker.
Liker veldig få av produktene så det går mest i shaker og kjeks.
Drikker masse vann, men sliter litt med motivasjonen når sulten er konstant. Heldigvis er jeg sta av natur, så jeg skal holde ut dette:).
har ennå ikke vært på vekta, skal ikke veies før til onsdag. Vekten bør ha gått ned etter 2,5 uker - ellers skal legen ha veldig gode argumenter for å overbevise meg om å fortsette.
Tomine sa for siden:
Drikker du mye kaffe eller ( m koffein) og/eller colalight/pepsimax ?
I såfall - kutt det ut -eller gå over til koffeinfri kaffe. Koffein påvirker blodsukkeret - og jo mer stabilt det er - jo mindre "sulten"
Ellers ka det vel også være at du har mye sukker i blodet som må ut før du stabliliseres. Og en annen ting - er du sulten eller "tom i magen " sulten ?
Tomine sa for siden:
fikk jeg til den tickeren mon tro.....
Takk for tipset om kaffe. Jeg drikker nok litt mye kaffe, skal prøve å redusere dette. Det går bedre med sultfølelsen, kanskje jeg begynner å vende meg til å føle meg tom i magen og høre på "romlingen" tarmene:cool:.
PS.
Jeg har oså forsøkt å legge inn vektskala, men får den ikke med meg inn i profilen.
Skal denne bare kopieres fra Tickerfactory, eller må jeg legge inn linken i profilen min på denne siden?
Nå går alt så mye bedre.
Var på vekten for første gang i går - etter 2,5 uker i Fase1.
Jippi ned 7,8 KG. Dette var utrolig motiverende, kjeksene smaker ekstra godt i dag.
ijad sa for siden:
Gratulerer! Det er jo kjempe bra og for en motivasjon:)
sweet sa for siden:
Gratulerer med kjmpeflott tap:-)
Jeg slet med tre dager med vondt i hodet og veldig sulten første uken. Jeg kokte meg en suppe med alt jeg fant på lista omtrent og spiste det i tillegg. Ellers spiser jeg salat på jobben når jeg føler at sulten kommer der. Kan ha en tendens til å drikke mye kaffe, men det virker ikke på en ille måte på meg. Vi er nok forskjellige der alle sammen.
Prøv deg fram, spis mye av liste 1 og prøv å lage litt snacks ut av det som jeg gjør. skjær opp litt og legg det i bokser i kjøleskapet:-) Det er godt og så føler du at du er litt "normal":D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.