< Tilbake til oversikten

Hei

Stilken sa for siden:

Jeg er ny her, og om noen gidder å ta ketolyse i dummis versjon så blir jeg happy:D

Ser at det kan være sukker i bacon liksom:confused:

Er det noen sånne "enkle leveregler" dere har? jeg starter over helgen

Takk for innspill og svar

Fungirl sa for siden:

Har du bestilt boka? Lest under ketolysetrådene?
Kjempeviktig å lese boka iallefall, der står det masse tips.

men velkommen så masse hit og det er bare å spørre i vei :)

Løvetann sa for siden:

Vil også absolutt råde deg til å lese boka "Slank med ketolysekuren" som du får kjøpt i bokhandler eller på www.ketolyse.no/ før du setter i gang!

Dette forumet er et supplement til boka og kan aldri bli en erstatning for den. Selv om her er masse nyttig og viktig info i de forskjellige trådene kan ikke forumet gi deg helheten og grunnkunnskapen du trenger for å gå på kuren.

Fint nick du har. :) Håper du vil trives på kuren!
:goodluck:

Skippy sa for siden:

Punkt en: bestill boka, mineraler og stix. Dette er uunværlig for å få dreis på kuren.

Punkt to: "kjappversjon" alt rent kjøtt og fisk, egg og ost (ikke søte oster) og alle grønnsaker som vokser over jorda. Spis til du er mett, ikke tenk kalorier. Drikk mye vann.

Lykke til!

solsikke sa for siden:

Velkommen, og lykke til med lesingen i boken, den er et must!!!!!
Når du har lest den er du hjertelig velkommen til å stille spørsmål;)

Stilken sa for siden:

I dag har jeg kjøpt
-Boken,slank meg ketolyse
-soyaproteiner
-bakemix
-Og sånne stix

jeg har lest på alt jeg har handlet inn til uka:D og håper jeg får dreisen på dette!

Men lagt merke til noe-Det er jo mer karbo i lett produkter som majones enn i vanlig majo?

får vel begynne å lese bok i kveld jeg da:p

Fungirl sa for siden:

Håper du har bestilt tablettene også :) De er veldig viktige ihht til kuren:)

Stilken sa for siden:

jeg glemte de:rødme:

skal gå å kjøpe de på mandag, har en butikk som selger det her!:D

Fungirl sa for siden:

Det er nok litt lurt :)

Stilken sa for siden:

:D

leste også halve boken på sengen i natt, så litt trøtt kan man si:rolleyes: men det står jo ganske mange poeng i den da!

Jeg som har tygget sukkerfritt til den store gullmedalje-bare blitt lurt jeg:mad:

Hva spiser dere i løpet av en dag?sånn ca?

Fungirl sa for siden:

Hvis du går inn på bloggen min så får du sett alt eg har spist frem til i går, ikke fått lagt det inn ennå :)

Stilken sa for siden:

Takk

Utrolig mye å sette seg inn i!

Og jeg må kjøpe kjøkkenvekt på mandag, for det har jeg jo ikke,klart meg i alle år uten,men nå må jeg altså:p

Antoinette6 sa for siden:

Jeg har heller ikke kjøkkenvekt :) Jeg går liksom ut i fra at jeg vet hva 100 gram smør veier (spør meg ikke hvorfor) :D og så 'måler' jeg det i hodet mitt ut i fra det. Dessuten så er jo disse rommålene til Torkil greie å ha i hodet, da :)

Stilken sa for siden:

rommål? jeg må vist lese litt mer:p

Antoinette6 sa for siden:

Desiliter og sånn, vet du :)

hoverer :D :D :D

Stilken sa for siden:

jeg er en rookie, så jeg har lov å være"dum":p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.