< Tilbake til oversikten

Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre nettsted?

tonemor sa for siden:

Er denne god, eller blir jeg skuffet?
Hva annet anbefaler dere derfra?
Andre nettsteder og anbefalinger?

Vibekebra sa for siden:

Har ikkje prøvd den eg.
Har kjøpt pasta frå lavkarbopikene eg... Det er litt godt i blandt. Den er god!

solsikke sa for siden:

Jeg har handlet frå dialife i Danmark, og jeg var kjempefornøyd med varene og servicen derfra....har og prøvd atkins frå Sverige, men var ik så fornøyd der, og frakten der var KJEMPE dyr...

Tenkte jeg skulle prøve lavkarbopikene, men de var utsolgt da jeg ville ha pasta:(

Titti sa for siden:

Browniemixen er kjempegod. :ja: Jeg lagde den til søsteren min sin bursdag i sommer og hadde bær og vaniljekesam til, alle likte, også mannfolka som ikke er så ivrig på ting uten sukker. ;)

Formkakemixen er også kjempegod, hadde med på jobb med samme tilbehør som over og unnskyldte meg litt med at den var sukkerfri, men alle spiste og syntes den var saftig og god. :)

solsikke sa for siden:

Men kan vi på ketolyse spise brownies mixen, brødmixen, formkakemixen og mandelgrøtmixen...jeg bare spør da jeg ikke har sett på de???

Hedda:) sa for siden:

Noen av mine favoritter fra nettbutikken er Sour punk jordbær, soft-knecks, brødmixen, Hi-Maze, Sukrin og pokerfrukt.

Jeg kan ikke uttale meg så mye om ketolysekuren, men det handler vel om å ikke overskride antall karbo? Og de produktene du nevner er lavkarbo. Ingrediensene og karboinnhold står under hvert produkt.

Gerd sa for siden:

Nei, dette er vel ting man helst venter med til man er ferdig på kuren ;)
[color=darkgreen][/color]
Karbohydratene vi skal ha på kuren skal komme hovedsaklig fra næringsrik mat; grønnsaker :)
[color=darkgreen][/color]
Så min anbefaling er å ikke bruke slike ertatninger på kuren. :)

elian sa for siden:

Jeg la nettopp inn en bestilling som jeg kanselerte da jeg fikk prisen på frakt! Kjøpte varer for 230kr og de skulle ha 300kr i frakt + toll! :eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.