Jeg er helt ny her inne og er vel ikke helt sikker på hvilken tråd jeg hører hjemme i. Uansett så er jeg i gang med slanking ved hjelp av å ikke spise karbo. Helst ikke mer enn 15-20 om dagen er målet. Om det heter Fedon, Ketolyse eller Atkins er vel ikke så veldig nøye? Det kommer nok mange spørsmål fra meg fremover :)
Har holdt på i 3 uker nå og gått ned 4 kg, så er i gang. Målet er 10kg... dersom jeg synes det går veldig bra så skader det absolutt ikke med 5 kg til etter det.
Ukedagene synes jeg går veldig greit. Men når helgen kommer da blir jeg veldig snope-syk. Har heldigvis fortrengt at det finnes noe som heter sjokolade...men vil gjerne ha noe å knaske på på lørdagskveldene. En neve nøtter duger, men hva med Bacongull eller Baconsvor? Så at det ikke var noe karbo i de posene. Kanskje litt mye salt eller? For det er vel lov å spise vanlig bacon? (Leser at mange spiser egg og bacon til frokost)
Står det 0 karber, er det lov!:D
Men som du sier, det kan bli litt mye salt. Vannet saltet binder kan jo se ut som vektoppgang, så det er lurt å vite hva man får i seg!
Spiser baconkrisp som også har 0. Har veiedag på lørdager så spiser gjerne baconkrisp på kvelden slik at vannet som eventuelt binder seg forhåpentligvis er borte neste lørdag ;)
Bacongull og baconckrisp med henholdsvis 2,5 KH og 0 KH pr 100 gr er
jo OK innimellom. Men obs, ikke kjøp First Price Baconsvor, det inneholder
59 KH pr 100 gr !!
Hvis du spiser salte ting så prøv å spise det lengst mulig fra veiedagen din. Eg spiser gjerne baconkrisp på lørdager for jeg har veid meg om morgenen og så er det jo en hel uke til neste gang og da har jeg forhåpentligvis kvittet meg med det vannet som saltet har tviholdt på :)
Ser at eg har skrevet det samme lengre opp i tråden....hehe
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.