< Tilbake til oversikten

Fiskeolje og Multivitaminer

#1

Fleskepølsa sa for siden:

Holder dette som kosttilskudd på Atkins diett?
Mannen på Helsekosten mente det, men dere vet kanskje bedre..
Hvor mange må jeg ta av hver?

Thanks.:)


#2

Kristian sa for siden:

Du må ivertfall ta tilskudd av krom(cr) og magnesium(mg) for å dempe søtsuget. Selv bruker jeg også nattlysolje(GLA), C-vitamin, råmelkstabletter(for antioksydanter) og av og til CLA og B-komplex


#3

HP sa for siden:

Fiskeolje og multivitaminer - med mineraler. Holder.

Det er dette Atkins anbefaler, det er dette de nå selger i England som basistilskudd for en karbohydrat kontrollert diett... ;)

Men. Hva mer du trenger kommer an på dine behov, hvordan tilstanden er i kroppen din nå. Crom og magnesium er bra om du har søthunger, b-kompleks om du er litt tung i hodet...

Hvor mange du skal ta? Det som står på pakken. Pluss det du føler du trenger...

Er du flink å spise variert kost, og ikke spise tomme karbohydrater så får du i deg masse næring på Atkins... Mye mer enn i et "vanlig" norsk kosthold.
Jeg tar full dose av et multitiskudd og 2/3 dose av atkins sitt basic3 multitilskudd (dosert som et vanlig norskt tilskudd).


#4

Iset sa for siden:

jeg tar dobbel dose multivitaminer og 3 kapsler pikasol (3 gram omega 3) daglig, 1 1000 mg c vitamin og 1 B vitamin (sterk, tilsvarer ca 40 kapsler norske). da skulle det vel være dekket :p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.