< Tilbake til oversikten

Tusen takk, Torkil, for mitt nye liv

Annebe sa for siden:

Heisann, husker dere meg?

Jeg startet ketolysekuren 19.mai, og har nå mistet 20 kilo. Jeg har 10 igjen før jeg kan kalle meg normalvektig.

Langtidsblodsukkeret har gått ned fra rundt 8%, til 5,3% på siste måling. Jeg har også kuttet 2 av 3 metformintabletter.

Nå er jeg spent på kolesterolverdiene mine. De hadde gått ned på forrige måling, men var fortsatt forhøyet.

Jeg er så glad for at jeg fant ketolysekuren, den har virkelig forandret livet mitt.

fjanni sa for siden:

Du har vært utrolig flink!!! :heia: Gratulerer med gode verdier og 20 kg borte!!!

Fungirl sa for siden:

Kjempeflink :)

Gratulere så masse med flott vektnedgang og helsegevinster :)

Gerd sa for siden:

Gratulerer så masse!!!! :heia:

LilleRosin sa for siden:

Så utrolig bra! Gratulerer!

Grovsnus sa for siden:

:heia: Fantastico !!!!!!!

Hus bare å få begge kolesterolverdiene, den ene er det gode kolesterolet, og det dårlige.
Totalsummen kan nok være for høy, Men hvis det er det gode som drar opp er det OK

Lykke til videre
Mvh Grovsnus ( Er mektig imponert)
( Eller som vi sier i Trønderlag: No var æ imprægnert)

fett-nok sa for siden:

Jeg bøyer meg i støvet og gratulerer deg med flott resultat.
Supert jobba!

Torkil sa for siden:

Hei
Gratulerer med de 20 kilo og de gode resultater på blodsukker og kolesterolverdier. Flott at du kan slutte med diabetesmedisinen.
Jeg ønsker deg lykke til videre nedover i vekt, det er du som gjør jobben - jeg har bare vist veien.
Lykke til
Torkil :)

Anitra sa for siden:

Gratulerer så masse :)

igmitt sa for siden:

Så flott:D gratulerer så mye! du har virkelig vært flink!:D

tonetrollet sa for siden:

Så fantastisk! Du har vært kjempeflink! Selv er jeg i startgropa, men ser allerede både vekt og helseresultater ifht diabetes og blodtrykk. Det er inspirerende å lese om sånne "flinkinger" som deg!!! Stå på videre, du har heiagjeng helt til du er i mål her...

Annebe sa for siden:

Takk for flotte og inspirerende tilbakemeldinger.

Armagedon sa for siden:

WEEHEE!!! du har vært kjempe flink!!
Gratulerer med flott vektnedgang og lykke til med de siste 10=)

Hyper sa for siden:

GRATULERER til deg!!Fantastisk!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.