< Tilbake til oversikten

Lavkarbocafe

scartz sa for siden:

Noen som har url til lavkarbocafe.no sin bestillingsside?
Jeg lagra den (www.lavkarbocafe.no/bestilling.html) men den virker ikke lengre!

Jeg vil bestille wraps ol! :P

Evt andre sider eg også bra, så lenge di har gode wraps/chips :)

Veggpryd sa for siden:

Lavkarbocafe har sluttet med salg av lavkarbo-produkter, men adressen er:

www.lavkarbocafe.no

Blir flyttet snart til [url]www.lchfnorge.no[/url] :)

Veggpryd sa for siden:

For Tortillawraps anbefaler jeg å bestille direkte fra USA. Tror ikke lavkarbopikene har det lenger (ikke sist jeg sjekket iallefall).

[url]www.netrition.com[/url] er billigst, og hvis du bestiller for under 200,- slipper du tollavgifter.

scartz sa for siden:

Takk! Tar det ikke lang tid fra USA ?
Noen som har smakt de forskjellige produktene? Smaker de så og si likt vanlig karbomat?

smosje sa for siden:

Bestille wraps fra USA? Er ikke det ferskvare, da (dersom de er fyllte)?? :confused: Og hvordan kan de ble lavkarbohydratiske? Det er da nesten bare mel i wraps? :confused:

Hva med å lage selv i stedet for å få gammel mat med transfett og konserveringsmidler samt en halv jordklodes tur rundt CO2-telleren? :rolleyes:

Nå ja, bare en tanke...

nellie sa for siden:

fylte wraps er nok ferskvare, men det man har rundt fyllet (lefsene) er jo ikke det=)

Lavkarbolefsene har ikke bare mel i seg:) Er 3 netcarbs pr stykk!

scartz sa for siden:

Har du smakt dem? :)

nellie sa for siden:

Det har jeg:) de er kjempegode! smaker litt sånn som jeg ser for meg at ei vanlig fullkorn tortillalefse smaker

Trolljenta sa for siden:

Hvorfor LCHF?

JenJen sa for siden:

Signerer nellie, de er kjempegode :ja:

Areola sa for siden:

Jeg vil tro det står for LowCarb - HighFat ;)

scartz sa for siden:

Da hiver jeg lavkarbo wraps i handlelisten! Noe annet dere kan anbefale ? :) Kunne gjerne tenkt meg en god (ren) melkesjokolade kanskje! Eller kakemix :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.