blå blomst sa for siden:
Jeg har gått ned bare 200gram denne uka, og ble litt lei:( MEN, ilp av høsten, ca 2mnd, har jeg mistet 10 cm rundt livet! Jippi:heia:
blå blomst sa for siden:
Jeg har gått ned bare 200gram denne uka, og ble litt lei:( MEN, ilp av høsten, ca 2mnd, har jeg mistet 10 cm rundt livet! Jippi:heia:
scartz sa for siden:
Er jo egentlig det som er viktigst :D
Folk i offentlighet ser jo midjen din, ikke vekta ;P
Men selv er jeg like fæl på humørsvingninger når jeg tråkker på vekta.
Gikk ned en halv kilo denne uka, samt en cm på midjen. Supert! :D
Syntes vi er flinke jeg ;)
blå blomst sa for siden:
Ja, alle her på forumet er flinke og målbevisste:) og det med cm kom så overraskende, selv om jeg har merket det litt på klærne, så hadde jeg ikke ventet 10cm;)
scartz sa for siden:
Ja det er det! Har selv gått ned 7 cm, og tilsvarte 1 og en halv beltestørrelsen mindre... Idag skal jeg spandere ny bukse på meg selv (salg på kappahl! :D ) da min nåværende har blitt litt slapsen... Ikke at jeg klager da ;)
blå blomst sa for siden:
Jeg trenger også en ny bukse. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg hadde gått ned ti kilo i vekt, har gått ned fem, men kan være jeg må feire litt nå ja:blomster:
scartz sa for siden:
Jeg har lovt meg selv altfor mange ganger å kjøpe nye klær når jeg tar av "så og så" mange kilo... har alltid endt med at jeg har lagt på meg mer! :P
Så nå kjøper jeg når jeg føler jeg fortjener det. Går man rundt å føler seg bra (i for eks. nye klær) tror jeg det blir lettere å finne inspirasjon til å gå ned i vekt :)
Runegutt sa for siden:
:DHamstra klær på Primark i London i sommer.
Kjøpte alt jeg ønska i den størelsen jeg er nå, og det var tross alt 25kilo siden siste kleskjøp, så man kan vel si jeg hadde noe løststittende stil.
Deretter kjøpte jeg alt jeg ønska i en størelse ned.
Gøy når man får dongeri-bukser for 4£ pr. stk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.