< Tilbake til oversikten

Stålånde!

Antoinette6 sa for siden:

Kjære lavkarbere, -

hva gjør dere for å få en litt mer 'vennligere' pust? Finnes det ikke NOE man kan putte i munnen av sukkerfrie drops e.l som er ok å spise om man er i ketose? Jeg er avhengig av at folk ikke besvimer når jeg puster på dem. Vi husker jio alle lærere som pustet varmt og ekkelt med dårlig ånde på oss når de bøyde seg over pulten vår. Vil jeg være sånn? Nei, nei, NEI !

Pleeeease, help ! :)

Pearl sa for siden:

Når du spiser mye kjøtt, så setter det seg ting og tang mellom tennene. Da blir det dårlig ånde etter en stund. Tanntråd etter hvert måltid hjelper meg. :)

Takk, pearl. Jeg bruker tanntråd etter hvert måltid jeg også, - men det er denne 'ketoseånden' jeg vil til livs. . .

Uha !

danish sa for siden:

IFA og Läkerol er trygt. Du kan også prøve SB12.

Jeg bruker ånden som en positiv mulighet... Mindre kontakt med det motsatte kjønn, mer lesing om krigskirurgi og effekten av fiber på vekst av helicobacter og Proteus mirabilis.

Poeng ! :D :D :D

Kitt sa for siden:

Fribol dropsene fra apoteket har vært min redning når jeg ikke har klart min egen ånde engang!:eek:

Finnes i blant annet Lakris-, peppermynte- og Spejdersmak. Mener de har Banan også, men det liker jeg ikke.

De har også Hoste/Hals drops om man blir forkjølet og sår i halsen.

Belseblubb sa for siden:

OBS! Det er de STOOORE Ifa'ene som er "lov" å spise!! :)

Aryana sa for siden:

Jeg bruker noe som heter Frisk Pust (tidligere Zinkoral) som fås kjøpt på apoteket. Det er det beste jeg har prøvd!

Hjerrrrrtlig takk alle sammen ! Det meste her skal prøves ! :) :) :)

Wilhelmina sa for siden:

Det kan hjelpe å spise mere sink.
For sink kan hjelpe mot dårlig ånde ved å nøytralisere svovel.

Jeg har fått mindre ånde etter at jeg har bynt å spise mere sink.
Fikk et forslag på apoteket om å gjøre det.

tonetrollet sa for siden:

:ja: De er kjempegode!!! Finnes i jordbær, banan og sitron. Polkagriser, karamint i tillegg til de som Kitt nevner. På noen apotek får man kjøpt en stor boks med blanda drops ;-) Og vingummibjørner, samt "sukker" til bakst. Påvirker ikke blodsukkeret!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.