hva gjør dere for å få en litt mer 'vennligere' pust? Finnes det ikke NOE man kan putte i munnen av sukkerfrie drops e.l som er ok å spise om man er i ketose? Jeg er avhengig av at folk ikke besvimer når jeg puster på dem. Vi husker jio alle lærere som pustet varmt og ekkelt med dårlig ånde på oss når de bøyde seg over pulten vår. Vil jeg være sånn? Nei, nei, NEI !
Når du spiser mye kjøtt, så setter det seg ting og tang mellom tennene. Da blir det dårlig ånde etter en stund. Tanntråd etter hvert måltid hjelper meg. :)
Jeg bruker ånden som en positiv mulighet... Mindre kontakt med det motsatte kjønn, mer lesing om krigskirurgi og effekten av fiber på vekst av helicobacter og Proteus mirabilis.
:ja: De er kjempegode!!! Finnes i jordbær, banan og sitron. Polkagriser, karamint i tillegg til de som Kitt nevner. På noen apotek får man kjøpt en stor boks med blanda drops ;-) Og vingummibjørner, samt "sukker" til bakst. Påvirker ikke blodsukkeret!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.