Jeg er en jente på 39 år, gift og 3 barn. Jeg startet med lavkarbo kosthold for 5 uker siden, og har tilsammen gått ned 6,1 kg. Problemet mitt er at jeg er veldig flink i ukedagene, men har vært litt fæl til å skeie ut dersom vi har vært på noe spessielt i helgen. Dersom god (karbomat) mat kommer innforbi en avstand på 1 meter sliter jeg.
For 2 uker siden kjøpte jeg Ketoleboka + piller. Jeg nok litt for ensidig i kosten, og har egentlig ikke lyst på mat. Savner mest å kunne spise frukt. Blir litt småkvalm av lavkarbomat :eek:
MEN har hørt at man kan være det litt i begynnelsen, og at det vil gå over. Jeg har iallefall ikke tenkt å gi opp. Gleder meg til å bli kjent med dere.:)
Er ny her selv, men har allerede fått gode råd og støtte fra flere i forumet. I tillegg er det veldig lærerikt.
6.1 er jo kjempe bra:) Jeg går på eurodiet nå og skal på fedon etterhvert. Har akkurat det samme problemene i helgene som deg, hjernen min er stillt inn på helg+sosialt liv = mat! :mad: Så må jobbe en del med dette, i tillegg så er jeg glad i å kose meg med vin på frredagskvelden.
Lykke til videre du også:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.