< Tilbake til oversikten

Ukens Rose!

Drømmepie sa for siden:

Når man er på et stort forum som dette, er det alltid mennesker man legger ekstra godt merke til.
Mennekser som viser forståelse, som deler gleder og som backer opp de rundt seg.

Er det noen DU føler fortjener en ekstra oppmerksomhet denne uken?

Min ukens Rose vil jeg gi til deg:

Gerd!

Egentlig bare fordi DU er DU!

Men også fordi du er et utrolig godt menneske.
Du bryr deg om andre, og er alltid der med støttende og varme ord. :klem:

Drømmepie sa for siden:

Denne ukes rose vil jeg gi til deg:

Kristin_B!
[color=#ff0000][/color]

[color=#ff0000][/color]
[color=#ff0000][/color]

Du er en helt fantastisk person som sprer glede og humor. Du er utrolig morsom og får meg ofte til å le. Du er kjempe godt likt og det er vel fortjent så herlig som du er :klem:

Pearl sa for siden:

Min ukens rose vil jeg gi til deg Anne for dine mange kloke og hjertevarme innlegg. :blomster::blomster::blomster:

Kristin_B sa for siden:

wow! :rodme: Tuuuusen takk vennen! :love: Jeg blir helt målløs jeg :flau:

Pearl sa for siden:

Denne ukes rose vil jeg gi til Photobscura. Dette fordi du har en engels tålmodighet her inne. Du besvarer om og om igjen på de samme spørsmålene, med utfyllende og kunnskapsrike svar. :engel_ikk
Ja, og så bare elsker jeg den rå humoren din. :D

Drømmepie sa for siden:

Min ukens rose denne uken vil jeg gi til deg:

Lisbeth!

Du er utrolig hyggelig og herlig vesen Lisbeth! Jeg koser meg i dagboken din og du er flink til å susse og klemme på meg og mange andre her inne.
Setter utrolig stor pris på deg :suss:

Drømmepie sa for siden:

Rufus!

Fordi du er du snuppa! Setter utrolig masse pris på meldingene du sender meg.
Du er helt herlig vennen! Støtter opp og har mye fornuftig å komme med.
Jeg har blitt veldig glad i deg! :love:

scartz sa for siden:

Ista! :dulte:

For at du alltid kommer med gode råd og har støttet meg igjennom kaffe latte, vektstopp og vannets mange gleder! :D

Drømmepie sa for siden:

Impulsiw!

Du er varm og god og har en enorm ståpåvilje :) Du er støttende og kommer med gode råd. Synes du er en utrolig flott jente som er godt likt av alle :klem:

Photobscura sa for siden:

Denne så jeg ikke før nå! Åh, tusen takk Pearl! Ble kjemperørt nå! :suss:!

Drømmepie sa for siden:

Ukens rose denne uken vil jeg gi til deg:

Kitt!

Du viser en enorm omsorg og omtanke for alle her på forumet.
Tusen takk for at du er du og at du er der med oppmuntrende og gode ord når man trenger det :klem:

Kitt sa for siden:

Tusen takk, Stine Marie!
Nå ble jeg nesten helt rørt!:roert:
Så hyggelig med en sånn oppmerksomhet å starte uken med!:ja:

Drømmepie sa for siden:

Vel fortjent vennen :klem:

Kristin_B sa for siden:

kan ikke annet enn å signere denne :love::suss:

Kitt sa for siden:

Tusen takk, begge to!:suss::hearts:

Anne sa for siden:

Tusen takk, Pearl. Ble rørt nå....:klem:

Og jeg sender ukens rose til Admin og moderatorer...for fantastisk jobb i bakgrunn.:blomster:

tonetrollet sa for siden:

Min rose går til vibeke40, for omsorg, støtte og bøtter med humor:D Dersom det er sant at en god latter forlenger livet så ble jeg mye yngre av Yogadudeinnlegget!:lol::lol:

Impulsiw sa for siden:

Takk søte deg...så denne føst nå men er VELDIG glad for rosene :love:

håper det går bra med den lille... skjønner godt du er bekymret. Det er mammabekymring og den kan man ikke rå med selv om det er "logisk" at ting skal gå bra.

Var innom englesiden.com i sted...herregud..jeg satt og gråt og tenkte på hvor heldig jeg er som har en frisk liten duttebass på 1 år.. Noen ganger er det nødvendig å lese eller se noe grusomt for å klare å sette mer pris på det man har! :ja:

Impulsiw sa for siden:

Ukens rose fra meg går til flere her. Jeg klarer ikke plukke ut noen som fortjener den mer enn andre for det er mange her som er rause og forståelsesfulle og gode mennesker...

Gerd, kristinB, StineK, Lisbeht, Tullehøna, Hjørdis, Sirimor, "pusungen", Kitt, Karbosara, Tante Sofie, Rufus, Amariel, Tonetrollet, Tone... det er MANGE flere og de det gjeder vet det ;)

Ukens rose går til ALLE de som har støttet og hjulpet meg her på lavkarbo

Drømmepie sa for siden:

Majama!

Du er bare så utrolig omtenksom og kjempe flink til å komme innom dagboken min.... Det setter jeg utrolig masse pris på... :ja:
Du har blitt en person her inne som jeg har lagt merke til og liker veldig godt :klem:

Alyssa sa for siden:

Kom over denne tråden nå, fantastisk tråd :blomster:

Min ukens rose går til:

Kristin_B!

Du er helt fantastisk, vennen :love:
Snill, god, morsom, forståelsesfull, omtenksom ... Love you! :love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.