-7kgtakk sa for siden:
Jeg begynner på min andre uke i morgen.
jeg har gått ned 3kg til nå..
-7kgtakk sa for siden:
Jeg begynner på min andre uke i morgen.
jeg har gått ned 3kg til nå..
solsikke sa for siden:
Heisann!!
Jeg tror det er litt individulet hvor mye en går ned under hele forløpet for å si det sånn. Det er veldig vanlig å gå ned mye(2-5kg) de første ukene da vannet i kroppen blir frigitt...så du kan kanskje regne med ca 2 kg i andre uke. Tror jeg gjorde omtrent det. Men etter det er ca 1kg i uken normal(viss en kan kalle noe normalt).
Men det er viktig å ikke sammenligne seg med andre, og tenke ut fra egne forutsetninger. Dersom du følger "opplegget" vil du før eller siden nå målet ditt:)
Lykke til, og god helg
Klem Solsikke
Bayone sa for siden:
Jeg gikk ned 3 kg første uka og ingenting neste uke. Etter det ca. 1 kg i uka jevnt over :ja:
scartz sa for siden:
3 kg første uka, er nå snart igjennom min andre uke (man-man), har ikke gått ned noe foreløbig denne uka.. Stixsene mine har vist forskjellig utslag hele tiden, så jeg tror jeg skal bli flinkere til å telle karbs.
Magga Dutti sa for siden:
Jeg gikk ned 1.2 andre uka.
Lykkelig sa for siden:
se i veietråden så ser du ganske mange variasjoner. Jeg gikk mest ned første uka men jeg har gått ned nesten 6 kilo på 20 dager.
Charmtassen sa for siden:
Jeg er enig med Solsikke når hun skriver at du ikke skal sammenligne deg med andre. Vi veier forskjellig i utgangspunktet, skal ned forskjellig antall kilo, har forskjellig høyde, kroppsfasong osv. osv. Noen trener, noen gjør det ikke - noen drikker masse vann og teller karber nitidig, mens andre tar det litt mer på feelingen.
Har du mye overvekt og skal ned mange kilo, så forsvinner gjerne flere kilo de første ukene enn for en som "bare" skal ned 10 kilo.
Ser også at mange skriver at de går ned ca. 1 kilo i uka, men dette er selvsagt også veldig individuelt. Selv er jeg veldig fornøyd om jeg klarer 0,5-0,7 kilo i uka.
MEN: For en herlig måte å gå ned i vekt på! Og så mange helseplager som blir borte! Da spiller det mindre rolle hvor lang tid det tar, men det er min mening.
Begynner forresten på min andre uke nå jeg også (har gått på kuren før).
Tvi-tvi videre! :heia oss! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.