< Tilbake til oversikten

Nå er det rett før jeg sprekker!

blå blomst sa for siden:

Det er rett før jeg hiver innpå med Toika som jeg kom over i skapet. Visste ikke at vi hadde, så de kom litt overaskende på. Vet ikke om jeg greier å stå imot, tror eneste mulighet vil være å kaste dem i søpla:confused:

Veggpryd sa for siden:

Jeg hadde spist den... :D Det blir sikkert flere uker til du får muligheten igjen! :gator:

Kitt sa for siden:

Kast i vei!:D
Ingen grunn til å sprekke nå! Finn noe annet å gomle på, noe du kan spise med god samvittighet!:spisesnak

Misipig sa for siden:

Kast den langt unna...
Ingen grunn til å sprekke nå - og det er da torsdag - ingen kosedag det vel....
kast den før du får sjansen til å åpne den..skynd deg..

arkine sa for siden:

om du ikke allerede har spist de ,, så kast de ,,jeg hadde nok ikke hatt hjerte til og kaste de er jeg redd for
og jeg får vondt i magen når jeg spiser mat med mye karbo ,, og lærer aldri,, sukk
sitter nå her med vond mage ,, stekte vafler på jobben i dag til kjøreren og en kunde ,,,klarte lenge og holde meg unna ,,men sukk akurat som de ropte på meg og sa spis meg ,,hehe og jeg spiste ,,jaja kanskej en lærer en gang :(

Photobscura sa for siden:

Æææææsj...! Troika! Det er jo bare det ekleste som finnes på en godterihylle :geip:

blå blomst sa for siden:

For sent, jeg spiste en og kastet ihvertfall den andre:o

arkine sa for siden:

står respekt av det syns jeg ,, at du kastet den andre

blå blomst sa for siden:

Ja, ja.. Innser at jeg har en lang vei å gå før jeg klarer ett stort sett sukkerfritt liv:rolleyes: Er førti år, og har inngrodde vaner, men har jo ikke tenkt å gi meg pga et idiotisk Troikasprekk:p

nøtta sa for siden:

det at du kastet den andre er VELDIG imponerende !

Tiram sa for siden:

Ja, fysj.
Det som er såååå ekkelt. :wacko:

Photobscura sa for siden:

Jeg er seriøs, altså, prøver ikke hjelpe, troika er et stort mysterium for meg. Bærgelé sammen med sjokolade i det hele tatt :o

Gracella sa for siden:

[attach]5103[/attach]

:d

Homer Simpson sa for siden:

Sorry, jeg liker heller ikke Troika, hehe

Gracella sa for siden:

Ooops, he, he.
Det må være din onde tvillingbror ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.