< Tilbake til oversikten

Grillet kylling fra butikk?

Hapzen sa for siden:

Heisann.... jeg sliter litt med det at jeg ofte er vekk 13 timer om dagen, og i løpet av de så må jeg få i meg lunsj og middag. (først skole og så jobb)

Så sitter jeg her og lurer på hvordan det er å kjøpe kylling fra varm mat diskene i dagligvarebutikken? Ferdig grillet altså.....?

Er så pes når jeg står opp klokka 6 og lage 3 måltider, frokost, lunsj og middag.

Ps, håper dette var riktig sted å legge tråden.

Iset sa for siden:

Det går helt fint, kylling er suuper mat det. Vet ikke hvordan det er med marinade, krydder og sånt, men det kan da ikke være så mye? Uansett så spiser jeg ikke skinnet, liker det ikke.

Hapzen sa for siden:

FLOTT!!! Da har jeg en fin nødløsning... får ta av skinnet for å være sikker evt.

Er det noe annet av varmmat fra butikk jeg kan spise?

Iset sa for siden:

Ja, det er nok endel. La oss se; i delikatessen kan du jo kjøpe pålegg. Skinke, roastbeef og sånt. Dette kan du jo hive innpå sammen med feks. litt salat eller en neve cherrytomater og lignende (tell karbene i grønnsakene). Et av mine yndlingsmåltider er en pakke kylling salatkjøtt som jeg hiver en hel halvmånedpakke fetaost oppi, med oljen og alt (jeg orker bare en halv porsjon men jeg er jo vektoperert). Oljen er ikke kaldpresset, men det får gå.
Prior har slike små poser med krydrede kyllinglår og kyllingvinger man kan spise, og på Meny har de ketolysepølser som du kan varme i en vannkoker eller noe. Det er alltids noe å spise. Kjøp en pakke ferdig skivet ost og en pakke skinke, og en paprika. Legg et par skinkeskiver oppå en skive ost og rull sammen med en paprikastrimmel inni. Namme!

Gerd sa for siden:

Ribbe, koteletter. Tenk rent kjøtt :)

Kyllinglår (m/skinn :sikle) har vært min redning mange ganger :D

Areola sa for siden:

Et lite tips fra meg, som har gjort morningene mine levbare: Gjør alt klart kvelden før! :ja:
Har du muligheter til å varme opp mat enten på jobb eller skole, så lag litt ekstra middagsmat som du tar med deg dagen etter.

Iset sa for siden:

Mega pleier å ha ferdig grillede koteletter og kotelett-avskjær i pakker, og påleggsavskjær er også digg. :D

Hapzen sa for siden:

tusen takk for tips alle sammen :D Herlig, ser lys i tunnellen nå... ble litt oppgitt et lite øyeblikk....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.