< Tilbake til oversikten

Noen fler som føler seg tjukke når man har mensen?

BMS! sa for siden:

Guri land, ikke nok med menstrasjonsmerter, magen strutter, og vekta viser 1 kg OPP......

GRUFF..... Føler meg alltid utrolig tjukk og ulekker når jeg har menstrasjon :mad:

Godt det kun er 6 dager i måneden, men 6 dager for mye for min del.... Kloke damer, har dere noen råd eller bare trøstende ord, tar jeg i mot med takk:p

JenJen sa for siden:

Gode råd har jeg ikke, men en :klem: kan du få :)

Veggpryd sa for siden:

Om jeg føler meg tjukk under mensen.... ja... :ja:

Men - nå har jeg gått på lavkarbo i over ett år, og mensplagene mine er nå redusert til smerter i én time, etterfulgt av en normal til liten blødning i 4 dager.

Vet ikke om det er noen trøst akkurat, for det virker som om alle får ulike effekter av lavkarbo med hensyn til mensen. Men, du skal få en :klem: og ønsker om bedre perioder fremover! :)

Kitt sa for siden:

Jeg har fått de barna jeg skal ha, er over 40 og godt gift.:)
Det må da snart finnes opp noe som gjør at man kan slippe dette lille helvete hver eneste måned uten bivirkninger som kreft, blodpropp eller overgangsalder!:confused:

Hadde menn hatt mensen..........da hadde de nok funnet opp noe, da.:eek:

Har alt menstruert i snart 30 år, og skal vel holde på i minst 10 år til, til ingen nytte liksom.......:nei::snurt:

Andre dag i dag, den verste, snart over, jada, men så er det jo bare 25 dager til neste gang!:( Igjen og igjen og igjen og igjen........:_oppgitt:

nøtta sa for siden:

kvinner som menstruerer lenge lever lenge ;) det er kjempe bra for kroppen din !!

men pain - oh yes i know, dag 1 på meg i dag.....

BMS! sa for siden:

Tusen takk for svar alle sammen :)

Vekta mi viser oppgang på 1 kg, håper det er pga. menstrasjon :mad:

Ønsker dere alle en god kveld.

Amie82 sa for siden:

Jeg går bestandig opp i vekt når jeg har menstrasjon:(

• at magen ser ut som en ballong!!
    Men det er heldigvis bare i noen få dager:)

Ingen gode råd....Men en trøste :klem:,jeg vet selv hvor pyton det er.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.