< Tilbake til oversikten

Fler enn meg som er nybegynnere på Lindberg?

BMS! sa for siden:

Hei hei!

Ja, da er jeg godt i gang med boka Fedons Metode. Merker jeg blir veldig innspirert. DEILIG.....

Jeg har ikke slått helt over enda, men gjort noen grep, og sålangt har det i alle fall funket for meg :D

Det er viktig for meg å legge om kostholdet, og ikke se på dette som en kur. Bivirkningene av sunt kosthold, JA di kan jeg leve med :lol:

Før jeg kom inn på lavkarbo tanker, la jeg bare om til sunnere kosthold og gikk ned 3 kg. Og siste uka, med god hjelp og veiledning fra en hyggelig dame fra ett annet forum, har jeg nå altså gått ned 2 kg på EN uke.... Ideelt sett ønsker jeg bare og gå ned bittelitt om gangen, for jeg har litt dårlig erfaring med å gå ned for fort. Fort ned.... enda fortere opp igjen, gjerne med noen kg i +:mad:

Men nå har jeg tatt på boksehanskene og er klar for å lage meg en ny livstil. :boxing:

Morsomt om det var fler her som er sånn ca. likt som meg i løypa. Jeg har ca. 8-10 kg igjen nå..... Men henger meg ikke så mye opp i når jeg skal nå målet, det viktigste er jo at jeg legger om kostholdet, så får vi se litt etterhvert.

Ha en flott dag, alle sammen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.