Jeg begynte mandag kveld og morgenen etter så fikk jeg vanvittig mageknip og løs mage. Så utover tirsdagen gikk det fint, men følte meg konstant sulten.
Så i dag har eg hatt en slags kvalme-følelse over meg og jeg er i tillegg sulten selv om jeg spiser store porsjoner.
Skjønner ingenting, kanskje noen som har et tips?
Er dette vanlig`?
Drikker mellom 4 og 5 liter vann om dagen (holder telling, for drikker av en 0,5 flaske med vann hele dagen)
Nå i kveld mistet jeg fullstendig matlysten, men magen var sulten.
Er en skikkelig ekkel følelse, holdt på å bare knekke og gi meg over til karbohydratene..... Så stekte jeg meg et egg og bacon og sitter og spiser på det no, det var deilig.
Æsj, sånn føler jeg det og:P Begynte på mandag jeg og, hehe:P Skal gå ned til 60 kilo om det går tenkte jeg, har igjen 5, og har gått ned 3.5 kilo de siste ukene:P Ikke på ketolyse da, men jeg sluttet først bare å spise godis og junkfood, og spiste knekkebrød og salat.. Men syns ikke det var så effektivt, så prøver ketolyse nå.. I går mistet jeg all matlyst og er kvalm-sulten...
Edit: oops, så at det var på atkinsforumet nå.. menmen:P Sikkert noe av det samme;)? Brukte søkefunksjonen shu, så så ikke hvor tråden jeg svarte på var:P
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.