Superslimithink sa for siden:
Jeg har begynt på Ketolyse og lurer på hva jeg kan drikke....
Superslimithink sa for siden:
Jeg har begynt på Ketolyse og lurer på hva jeg kan drikke....
Gerd sa for siden:
Det aller beste er å drikke vann :ja:
Jeg drikker vann til hvert måltid. Er godt! :D
Pearl sa for siden:
Vann her også. :)
nattfrue sa for siden:
Jeg drikker stort sett bare vann. En sjelden gang imellom kan jeg ta litt lightbrus. Du kan i prinsippet drikke vann, lightsaft (sjekk karbene), lightbrus (vær obs på at appelsinvarianter gjerne har karbohydrater - gjelder både brus og saft), te og kaffe (med karbene i kaffe skal telles med) - men det aller beste for kroppen din er vann :)
Tone-G sa for siden:
Jeg drikker også nesten bare vann :)
I helgene kjøper jeg en halvannen liter med cola light, men den blir ofte liggende til den er tam.. Da går den i vasken.
[color=red][/color]
Jeg har alltid en 2 liter's mugge med vann stående i kjøleskapet, å den fyller jeg både en og to ganger om dagen. Da smaker vannet nydelig!
Photobscura sa for siden:
Vann vann vann! Og kaffe. Og whisky. Men ikke til maten da.
fett-nok sa for siden:
Det er mange flinke her altså, flinke vanndrikkere.
Har egenltig aldri hatt vann som en favoritt, men synes selv jeg har blitt SUPERFLINK.
Har gått fra å drikke kun tab x-tra til å drikke ett glass tab for hver liter vann jeg drikker, hehe!
Jeg er rett og slett det man kaller brus-avhengig, får en veldig hodepine og humøret blir skikkelig ekkelt uten tab en dag, mange påstår at det har med koffeinen å gjøre.......vet ikke jeg, men jeg kommer garantert til å ha litt tab i hverdagen. Ren kaffe tåler jeg ikke, da går jeg rett i bakken(hmmmm, har ikke tenkt på det, men hvis jeg drikker en kopp kaffe hver gang jeg våkner etter å ha svimt av, vil jeg jo svime av igjen.......da går jeg sikkert ned i vekt i rekordfart, HAHAHA!!!:D)
Sist jeg gikk på diett gikk jeg ned 17 kilo og drakk tab hele tiden med unntak av under trening, og det var også lavkarbo(atkins light,hoppet over første nivå, gikk rett på nivå 2).
Men det er veldig forskjellig hva folk tåler i forhold til vektnedgang, noen tåler lightprodukter godt, andre tåler bare noen spesielle, og noen tåler ingen.
Men det er vel ingen hemmelighet at vann er sunnest!!!!:D
vilya sa for siden:
Jeg drikker for det meste vann. Og litt fun light ferdigblandet iste (som er søtet med sukralose). Også unner jeg meg en liten flaske cola zero i helgen.
Impulsiw sa for siden:
Kaffe med matfløte, bon aqua og vann :D (rødvin av og til)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.