E_S sa for siden:
Hei!
Gutt på 27 år her. 187 cm, 95 kg. Litt i overkant altså. Lever relativt aktivt, trener annenhver dag, sitter relativt lite stille og anser meg som noenlunde sunn. Drikker ytterst sjelden alkohol, røyker ikke. Har dessverre skikkelig elendige matvaner. Jeg spiser lite/ingen "søppelmat", brus og godteri, men har lett for å spise bare en eller to ganger om dagen, og da kjempeporsjoner som f.eks. 10 brødskiver eller middagsporsjon for fire.. :-/ Her måtte det definitivt gjøres noe
Nå er de tidene over - har ny jobb med tilgang på salatbar til lunsj og litt slikt, så den første uvanen er borte. Tenkte også at det var god anledning til å prøve å kvitte seg med de kiloene ekstra som har irritert meg i mange år. Har tydeligvis elendig forbrenning, da jeg legger på meg av "ingenting" og nesten aldri blir skikkelig sulten.
Hva slags metode bør jeg satse på og hvilken tidsramme? Det er jo ikke snakk om så veldig mye som skal vekk, men om jeg klarer å ende opp stabilt på 80-82 kg hadde det vært utrolig bra.
Tips mottas med takk! :)