solsikke sa for siden:
Lurer på om noen vet hvor de selger slik sjokolade i Bergen??
Skal dit om noen dager???
På forhånd takk!!
solsikke sa for siden:
Lurer på om noen vet hvor de selger slik sjokolade i Bergen??
Skal dit om noen dager???
På forhånd takk!!
Tiram sa for siden:
Rema 1000 som ligger ved Jon Smørsbro har den.
Sikkert flere, men jeg har bare sett etter den der og der fant jeg den, så da gadd jeg ikke lete lengere. :)
solsikke sa for siden:
OK, tusen takk!!!
solsikke sa for siden:
Finnes det flere typer av disse, eller er det kun den mørke???
solsikke sa for siden:
PS!!
Har den på meny på bergen storsenter og!!!
Tiram sa for siden:
Vet ikke. Jeg har bare sett den mørke.
Å?!
Takk. :)
gloria sa for siden:
De har den på Safari på Lagunen også :)
Lillegutten sa for siden:
Hva er så spesielt med den?
Kitt sa for siden:
Det finnes nesten ikke karber i den og den smaker faktisk godt!:sikle:
I tillegg selges den på Rema blant annet, så man slipper å løpe rundt i spesialbutikkene for å finne den!:)
Lillegutten sa for siden:
Høres ut som noe for meg, ha ha
Pantress sa for siden:
Testet den i går :) og når man slapp å løpe på spesial butikker for å få kjøpt den, så ble jeg løpende på do istedet. :mad:
Så jeg tålte ikke den sjokoladen selv om jeg synes den var god! Og den hadde vært grei å ha som "kos" av og til:)
magdalena sa for siden:
Alt med måte:) Mange reagerer på maltitol. Pleier og vare 4 dager hos meg den lille sjokoladen,men reagerer heller ikke om jeg hadde spist hele,men så god er den ikke. Men i det siste har alt av sjokoladen gått i glemmeboken,og jeg som er sjokoman! Bare en bit til middagskaffen..:p
Trille71 sa for siden:
De har den også på Ica Supermarked på Gullgruven og på Kiwi på Tertnes. Jeg synes den er supergod..... og skulle helst aldri visst om den:o
solsikke sa for siden:
Jeg syns også den er supergod!!!
Har nett brukt den til å lage meg sjokoladefondant, supergodt!!! (egg, smør, jbk og sjokolade, 30 sek i mikro)
Mmmmm:)
Anbefales!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.