< Tilbake til oversikten

Lavkarbo på kinarestaurant?

Stormagepus sa for siden:

Jeg skal spise på Dinner i Oslo på lørdag, og lurte på om det finnes noe på menyen der som er smartere lavkarbovalg enn andre.

Jeg kjører ikke streng lavkarbo / nonkarbo, så litt karber er greit. Men jeg trenger jo ikke ta det mest karborike heller.

Så, noen tips?

Gracella sa for siden:

Kjenner ikke menyen deres, men styr unna alt med sursøte sauser og be om å få ekstra salat eller grønnsaker i stedet for ris, da skulle du være langt på vei :)

Glemte å ta med at man bør vel holde seg unna det som er innbakt og frityrstekt...

marquise sa for siden:

Du burde glede deg, Dinner har fantastisk mat. Om enn litt lite lavkarbo-vennlig. Hadde gått for sprø-stekt and, - droppet risen. Men det er godt mulig at ande-retten har litt honning på toppen. Ellers så finnes det biff-strimler. Tror nok at Dinner er av de restaurantene i Oslo som har "litt mye karbo", men mye er gjort uten ris. Hygg deg, det blir sikkert veldig bra!

Mentira sa for siden:

Har vært på Dinner mange ganger, men jeg husker ikke hva slags retter de har siden jeg bestiller det samme hver gang:rolleyes:

Signerer Marquise, den sprøstekte anden er veldig god, men innbiller meg at den er marinert i noe skumle greier ja:(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.