< Tilbake til oversikten

Forlovelsesgave

vilya sa for siden:

To venner av meg har forlovet seg, og skal ha forlovelsesfest. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe til de?

Magga Dutti sa for siden:

Fine champagneglass og en flaske champis.

Lava sa for siden:

Spørs jo litt på hvor de er i livet,
bor de sammen, skal de flytte sammen, bygge hus,
kjøpe hus osv.
Det kan godt være noe romantisk, men hvis de skal "samle"
til ett liv sammen trenger de kanskje noe praktisk også?

Aner ikke, beklager

vilya sa for siden:

De har bodd sammen noen år. Har nettopp flyttet i ny leilighet, så blir vel forlovelses- og innflyttingsgave i samme slengen.

Runegutt sa for siden:

Strykebrett. Garantert at ingen andre gir dem det. Du får dem forrestem på Nille til en rimelig penge.

Pearl sa for siden:

Kunstglass?

nattfrue sa for siden:

Hvis i tvil, velg reisegavekort. Jeg har kjøpt på Ticket til en del mennesker når fantasien har sviktet. Kanskje ikke all verdens personlig, men det faller alltid i smak :)

jeef-micro sa for siden:

noe som er typisk for dem som par? Hva liker de å gjøre sammen? Liker de litt kulturelle ting, så kanskje et gavekort på teater. Er de glad i å reise? har de campingvogn du kan kjøpe noe til eller er de glade i å gå på fjellet så kanskje noe som har med det å gjøre?

Michelin sa for siden:

Fotoalbum! Kjøp et fint album, la alle gjestene skrive en hilsen på hver sin side i albumet, ta med en fin stor bilderamme som alle gjestene kan holde foran fjeset mens de smiler pent:D og blir fotografert, fremkall,lim inn og vips har de et fint minne fra dagen...fyll gjerne ut med velvalgte ord om livet og kjærleiken:hearts:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.