Nola sa for siden:
noen som har en oppskrift på brød som ikke koster for mye... er student:rolleyes:
helst med ingredienser jeg kan få i vanlige butikker, mn er ikke viktigst, viktigst er det at det smaker som brød:)
Nola sa for siden:
noen som har en oppskrift på brød som ikke koster for mye... er student:rolleyes:
helst med ingredienser jeg kan få i vanlige butikker, mn er ikke viktigst, viktigst er det at det smaker som brød:)
Tirilto sa for siden:
Jeg synes disse var helt supre. Vanskelig for meg å gi slipp på brødvanen til frokost, og disse smaker nesten som vanlig knekkebrød! De koster kanskje litt mer enn vanlig, men alle ingridiensene finnes i en vanlig butikk, og jeg har fortsatt mange igjen etter en uke.
Hedda:) sa for siden:
Her er en brødmix som ikke er så altfor dyr. Utrolig god! Har samme konsinstens og smak som ordenlig brød. Ellers er jo også softknecks og pizzaknecks kjempegodt. Jeg liker også godt de ziggylappene det er oppskrift på her på forumet.
:)
vilya sa for siden:
Hvor mange brød blir det utav den boksen med brødmix?
Det blir ett brød. Det er jo ikke billig ifht vanlige brød på butikken som koster 20+, men dette er jo et lavkarbobrød. (6g karbo per 100g.)
Nola sa for siden:
tusen takk:)
går det bare an å kjøpe den brødmixen på nett? vil lage d så fort jeg får tid.
mn det knekkebrødet skal jeg prøve når jeg har fått inn alle ingrediensene:) takk takk
Sivensvans sa for siden:
Har du fryser?
[color=purple][/color]
I så fall blir det veldig billig dersom du skjærer opp hele brødet i skiver, legger det i fryseren og tar ut de skivene du trenger etterhvert;)
[color=#800080][/color]
Og, har du i tillegg en brødrister er det bare å hive de frosne skivene oppi der - så slipper du å tenke på tiningsprosess osv...og, ikke minst er det godt!
Jeg vet bare at den selges hos Lavkarbopikene. :)
Human sa for siden:
Lavkarbopikene er visst tomme for brødmix allerede.
Eller er det kun 1 til hver ?:rolleyes:
Omelett sa for siden:
Er det utsolgt? Syns de har hatt det hele tiden jeg? Ellers er det jo bare å maile dem for å spørre når de får inn igjen. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.