< Tilbake til oversikten

Når kommer den økte energien??

watta sa for siden:

Gått på ketolyse i 2 uker nå, merker ingenting av økt energi... :S

Er akkurat like slapp og sliten nå, som før jeg begynte... Kjedlig:P

xtra sa for siden:

Da jeg første gang prøvde et ketogent kosthold tok det minst tre-fire uker før alt var i gjenge. I begynnelsen var jeg i dårlig form og følte meg ikke bra, men etter hvert endret det seg drastisk. Noen kropper trenger åpenbart lengre tid på omstillingen. Kanskje gjelder det din også?

magdalena sa for siden:

Tar du alle vitaminene Torkil anbefaler?Drikker du nok vann og får i deg nok fett og grønnsaker? Kropper er nok forskjellig og reagerer ulikt på ketogen kost.Jeg har alltid struttet av energi etter fjerde dagen i ketose.Føler meg som en duracellkanin,ustoppelig!:D Det er deilig,føler at kroppen er i balanse nå. Kan det beskrives slik egentlig?:o

watta sa for siden:

å, det er akkurat slik jeg vil ha det også:P

Tar alle vitaminenen ja, men drikker kanskje litt for lite vann... har egentlig alltid vært dårlig til og drikke nok... :( Får skjerpe meg ;)

blå blomst sa for siden:

Akkurat det samme lurer jeg også på:) Har gått på eurodiett i en uke, og er i ketose, gått ned to-tre kilo, i morgen veiedag.. Er så slapp og sliten som jeg knapt har vært. Føler meg mer deppa enn glad, for å si det sånn... Håper det endrer seg, har i vertfall gått ned i vekt på denne uka:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.