Hvis jeg ikke blir sulten til lunsj etter å ha spist frokost skal jeg ta lunstablettene alikevell??
hvis jeg er sulten på kvelden? lønner det seg å spise da? eller skal jeg gå å legge meg?
er det sånn at vi kan drikke pepsi max eller ikke?
Anbefaler deg på det varmeste å kjøpe og lese boka, så slipper du stort sett å være usikker :)
Ta lunsjtablettene uansett.
Spis hvis du er sulten, uansett tid på døgnet.
Ja, du kan drikke Pepsi Max - men mange opplever vektstagnasjon når de får i seg søtstoff, og det er mye som tyder på at f.eks. aspartam kan være skadelige for kroppen, så ta det opp til vurdering. Alt kommer selvsagt an på mengden - et glass her og der er nok ikke krise uansett, men hvis du er av typen som drikker flere liter lightbrus om dagen, bør du nok prøve å trappe ned. Vann er det aller beste for deg, og smaker digg!
du skal ta tablettene selv om du ikke er sulten ja, men mange oppølever å bli dårlig om man tar de uten å spise noe til. jeg gjør ikke det.. men du kan ta feks noen biter ost eller tomat eller noe lett til, før du tar tabletten feks.. selv om du ikke er sulten..
jeg spiser når jeg er sulten, uansett når det er.. ofte blir det sen middag/kvelds på meg da jeg jobber kveld.. orker ikke legge meg kanonsulten heller.. en god kveldssnacks som metter for meg er 1/2 avokado med reker og majones, eller å ta noen skiver norvegia, men godt krydder å steke i ovnen til de blir sprø og gode.. eller middagsrester..
noen reagerer på, eller opplever at vekta stopper opp med søtningsstoffer/brus, men jeg drikker pepsi max.. prøver å drikke mest mulig rent vann, men blir endel pepsi max eller fun light, spes i helgene..
lykke til:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.