BMS! sa for siden:
Hvem skal jeg velge.....
Jeg har en sånn vekt nå som ser kul ut, men er ikke digital, og jeg stoler ikke helt på den.
Så nå er jeg rett og slett litt usikker på hva jeg faktisk veier jeg nå:rolleyes:. I følge min vekt har jeg gått ned 2kg. på en uke. Men det tør jeg ikke helt å stole på, skal jo bare en bitteliten forskyvelse på det jule man justerer til 0 først, så jeg hopper ikke rundt her av glede, men jeg har nok i alle fall ikke gått noe OPP denne uken, ja, så jeg er fornøyd.
Men er det mulig å gå ned 2 kg på en uke når man har skeiet ut, kjempemasse.
La meg forklare. Mandag og tirsdag var jeg flink. Onskdag var jeg ut og spiste middag 6 retter med tilsvarende forskjellige viner + champagne. Det resulterte i tillegg til at torsdagen ble litt vel fysen, og jeg spiste mengder av sånt brød man baker i langpanne med rosmarin og salt på (husker ikke hva det heter), det hele ble toppet med en halv pose potetgull på kvelden. I går var jeg flink igjen...
Jeg skulle egentlig veiet meg fredag morgen, men pga. disse utskeielsene stå torte jeg ikke å veie meg på morningen, men på kvelden fikk jeg mot til meg..... Kan det hende det var pga. at jeg veide meg på kvelden og ikke morningen?
Ja, ja, håper noen har en vekt å anbefale meg. Vil jo gjerne vite nøyaktig etterhvert her ;-D