watta sa for siden:
Er redd jeg spiser for mye... :( Har bare gått på kuren i 1,5 uke, så vet liksom ikke om dette har noe og si...
Har gått ned 4 kilo på 9 dager.. Vil ikke at det skal stoppe opp fordi jeg spiser litt mer..
watta sa for siden:
Er redd jeg spiser for mye... :( Har bare gått på kuren i 1,5 uke, så vet liksom ikke om dette har noe og si...
Har gått ned 4 kilo på 9 dager.. Vil ikke at det skal stoppe opp fordi jeg spiser litt mer..
Tone-G sa for siden:
Det blir vel heller sånn at kroppen setter seg i sparebluss om du spiser for lite.. Du har jo gått ned masse på kort tid, så det er nok lurt å spise litt mer karber..
Jeg spiser minst 20 om dagen.. Gjerne 25 også.. Å jeg går jo ned..
Spiser du for lite karber er jo også faren større for at du skal bli lei å hoppe av hele kuren..
Jeg syns du skal spise og kose deg med lavkarbo jeg :klem:
watta sa for siden:
Ja, jeg spiser mer fordi jeg føler jeg må.. ble mer sulten etter første uka. Men holder meg innenfor 15 karb, og da kjennes det ut som det holder :)
Tone-G sa for siden:
Ja, du får nesten finne en måte som fungerer beste for deg:)
Masse lykke til fra meg ! :heia:
Photobscura sa for siden:
Dumt, nei, absolutt ikke! Om du hadde skrevet at du spiser mat tilsvarende ti gram kh om dagen, så ville jeg antagelig anbefalt deg å øke til 15-20, det er ikke minst lett å bli lei når man gir seg selv mindre å velge på!
watta sa for siden:
Good:) Var redd jeg gjorde noe dumt, siden jeg spiste under 10 første uke, og plutselig økte... :)
Photobscura sa for siden:
Fem gram mer i uka er et perfekt antall karber å øke med :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.