Er erfaren på ketolyse, gikk ned 14 kg i fjor, og skulle ned enda mer. Men pga litt greier i familien og slikt kom jeg ikke i gang før i august. Har mista 8 kg (ikke at jeg kommer til å savne dem) hittil, og håper på enda mer. Men problemet er at jeg er så dårlig, kraftløs og svimler fort, og slik har jeg ikke vært før. Værst er det om morran, blir litt bedre utover dagen. Men to ganger har det skjedd at jeg har måtter lagt meg rett ned på kjkkengulvet. :( Blir sliten av den inste ting, og dropper elegant å springe i trappa om jeg ikke må.
Har vært i ketose i snart en mnd, dette har kommet siste uka. Noen som har en idè om hva det er eller hva jeg skal gjøre? I fjor var jeg sprek som en fole mens jeg var på kuren, så er litt nedtur nå.
Beklager! Har vært bortreist i noen dager, men minimal nettilgang :o
Men ja, jeg tar dem. Ikke bestandig like nøyaktig på tidspunkt (hender jeg slenger i meg to i slengen om jeg har gemt en feks), men stort sett får jeg i meg alle 4 i løpet av dagen. I tillegg tar jeg kelp. Er ofte ille om morgenen, men av og til kommer det utpå kvelden også. Kjennes som før når jeg hadde hatt spysyka og var "slapp" etter den, bare at det går ganske fort over, og at det ikke hjelper å spise. Håper virkelig det går over, når jeg tenker meg om er det ikke like ofte nå som for en uke siden (min 4 uke i ketose nå). Kanskje bare en periode?
Det kan godt hende...jeg og var litt opp og ned i starten, men no går det mye bedre.
Skal krysse fingrene for deg jeg.
Klem:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.