Vi lav-karbo folk brukar jo soyaprotein, soyamel osv. Kva med soyabønner? Er det nokon der ute som har nokre gode oppskrifter med soyabønner?
Har sett litt igjennom ulike oppskrifter her inne, men ser at soyabønner er mangelvare (eller tek eg feil?). Har nett kjøpt Go Green sine soyabønner som er ferdig til å serverast, og les at det kun er 4 g kh per 100 g, og 5 g fett. Dette er vel ein super lav-karbo ingrediens?
Tusen takk for en glimrende artikkel!:suss:
Hadde en diskusjon med en ernæringsfysiolog forrige uke, men kunne ikke underbygge påstandene mine om at soya ikke nødvendigvis er så bra.:confused: Kunne ikke huske hvor jeg hadde lest det, men her sto jo alt og enda masse.:)
Har sendt henne linken og håper hun endrer standpunkt ovenfor sine klienter etter å ha lest den.
Ja, takk for fin artikkel. Eg brukar ikkje mykje soya-produkter i min kost, kun i ny og ne og kun som tilbehøyr og ikkje hovudingrediens i eit måltid.
Bær over med meg, er relativt ny i lav-karbo verda, men synes det er stadige debattar om soyaprotein og soyamjøl osv osv, så mitt inntrykk er fremdeles at det er mange lav-karbo tilhengarar som brukar dette ein del. Er vel berre å gå inn på linkane til oppskrifter, så ser ein dette. Men at soya-produkter er omstridt, det har det jo vore ei stund. Og at det er grunnlag for denne skepsisen er eg sikker på at det er.
Men, nokon som likevel har oppskrifter med soyabønner?? ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.