silje sa for siden:
Også en ny doktorgrad fra Universitetet i Tromsø bekrefter at det å diskutere problemene sine på nettet kan hjelpe mot personlige helseplager.
Les mer her:
www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6214293
Silje :)
silje sa for siden:
Også en ny doktorgrad fra Universitetet i Tromsø bekrefter at det å diskutere problemene sine på nettet kan hjelpe mot personlige helseplager.
Les mer her:
www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6214293
Silje :)
Summer sa for siden:
Det er det jeg alltid har sagt. :D
[/B]Dette skulle de ha sett, dem som forbyr folk å bruke internett på jobb. Jeg har aldri helt forstått det. Jeg for min del jobber bedre etter en pause innimellom, og hva er egentlig forskjellen mellom å lese avisen som ligger på siden av seg, eller lese den elektronisk. Hva er forskjellen mellom å skrive en mail til en venninne eller en kollega, fremfor det å ta en telefon til vedkommende. Osv. (Og ikke minst: Er det virkelig mer syndig å se om noen har skrevet noe på facebook / i journalen sin på LK, enn å gå ut og ta seg en røyk og prate med kollegaene sine? Og er det ikke bedre å kunne sjekke ut noe på internett som hjernen jobber med enn å måtte gå og otte og vente og la det gå ut over arbeidet sitt?) Ok, jeg skal stoppe nå. :cool:
Belseblubb sa for siden:
Eeeeniiiiiig!!!!!!!!!!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.