Jeg skal etter planen begynne på Eurodietten i morgen.
Men denne helgen skal jeg på agility-kurs med hunden min. Det betyr lange dager med mye løping og aktivitet. Og siden kurset er dyrt, vil jeg gjerne få mest mulig ut av det - jeg vil altså unngå at jeg er slapp og utilpass.
Bør jeg derfor utsette diettstart til mandag? :confused:
På den ene siden siden er jeg supermotivert og hadde gledet meg til å begynne i morgen. Og jeg har allerede gått på ketogen kost i en måned, slik at overgangn ikke blir så alt for brå.
Men på den andre siden, vil jeg som sagt være helt tilstede og lære mest mulig på dette kurset.
Jeg kjenner ikke detaljene rundt Eurodietten, men hvis du har vært i ketose i en måned allerede, kan jeg ikke forstå at du skulle bli slapp og utilpass. Det er jo noe som vanligvis oppstår i starten av en ketogen diett, for deretter gradvis bli bedre i løpet av noen dager/uker.
Du går ned fra kanskje 2000 kcal til 500-700 kcal,,, så at man blir litt sulten uansett om man er i ketose er helt klart, men ikke like mye kanskje :)
Så det kan lønne seg å allerede være i ketose.. :ja:
Hmmm... lurer på om jeg venter for sikkerhets skyld.
Blir kanskje litt lite kalorier hvis jeg skal løpe hele dagen.
Litt kjipt å besvime midt i hinderløypen....;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.