anca-77 sa for siden:
Nå har jeg nettopp oppdaget Heistad gele. Og vet at man kan drikke lightbrus og noen få sjokolader. Er det noe mer jeg har "oversett"?
anca-77 sa for siden:
Nå har jeg nettopp oppdaget Heistad gele. Og vet at man kan drikke lightbrus og noen få sjokolader. Er det noe mer jeg har "oversett"?
magdalena sa for siden:
Alt det gode du kan lage av ren kjøtt og friske grønnsaker,GJERNE med smør og rømme!:D
Jeg tror ikke det er helt veien og gå når man skal erstatte alt med kunstig søtning.I blant er det vel greit,men man trigger søthungeren ved og tilføre kunstig søtning.Jeg tar meg en bit freia 86% i blant til kaffen. 1.9kh per rute,og den er heller ikke noe man spiser ubegrenset av,ganske mektig.
Men jeg så også du ikke fulgte noe spesiell kur/diett,så da er det jo litt mer opptil deg selv hva du vil spise og hvor mye..;)
Bacongull er en annen slager med lite KH,men den binder mye vann med saltinnholdet sitt.Men vannet slipper jo,til slutt!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.