De siste dagene har jeg ikke fått til å bruke smileyer når jeg skriver innlegg, når jeg poster innlegg/svar i journaler, så forsvinner det bare, selv når jeg trykker "forhåndsvis innlegg" så blir alt jeg har skrevet borte.
I tillegg får jeg ikke trykket på "dagens innlegg" under snarveier, det kommer ikke opp,
I dag prøvde jeg i Explorer, og da gikk alt smertefritt - hm...
Kan jo nevne at jeg alltid bruker Firefox, så har aldri vært noe tull før.
Hvorfor er det sånn?
(jeg får spasmer og mareritt av IE, håper ikke dette fortsetter..:p)
Hører deg, søster!
Ingen problemer her, altså! Jeg har igrunn ikke merket noe forskjell etter at jeg lasta ned nye verjsonen, annet enn at det er lengre avstand mellom bokmerkene mine, veldig irriterende ettersom jeg liksom har lagt dem til så fint at alle de viktigste er synelige i dropdown-menyen... :o
Ah, den nye nettleseren fra Google? Er den noe bra?
Takk, føler meg bedre allerede!:D
Ok, så det er hos meg ma.a.o. - nyttig info.
Ok - lokalt altså, takker.
Edit: Midlertidige filer er nå slettet, ikke rørt Java. I tillegg har Spyboot S&D fått fjerne et par godsaker, og Ta-daa! alt er som før:
meylinjen er normal igjen - puh! Jeg kan trykke på "Snarveier" og faktisk få den rulle-ned-menyen igjen - puh! Jeg får lov å skrive innlegg :p - med smileyer til og med - puh! Og profil-sidene ser normale ut igjen, med blogger og profilmeldinger og alt der det skal være!
Jeg synes det. Men det er jo foreløpig bare en beta, og den har noen mangler som gjør at jeg ikke helt kan ditche alle andre browsere enn så lenge. Men jeg liker hvor kjapt den tegner sidene, hvordan de løser navigasjonen og hvor minimalistisk hele browseren er - man får rett og slett sett mer nettside i førstescroll, og det er alltid et pluss.
Google sin nye browser er sikkert fin og kjapp, men jeg tillater meg å nevne at den har en del sikkerhetshull ettersom den er i beta. Hvor har jeg dette fra?
Tror vi kan si det slik at vi ikke har godkjent den for bruk der jeg jobber, et større kringkastingsselskap.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.