< Tilbake til oversikten

Urter!

Paradis-Oscar sa for siden:

(ok, litt lure-overskrift, siden det egentlig handler om hvor snill Dingpot er, og ikke om urter generelt, men hva kan jeg si? Hun fortjener det!:D)

Se hva jeg fikk i posten nå nylig:

...en sjokolade-eske?

Nei, urter! En avlegger av Eplemynte fra Dingpot her inne!

SÅÅ nydelig og sirlig innpakket, den så ut som den ikke hadde gjort annet enn å ligge i en eske og bli sendt rundt i Norges land med post! :stortsmil
Og dét til meg, som hun knapt kjenner (annet enn fra her inne) - WOW, det må jeg si! Du må være verdens greieste person, minst. :heia:
(og da har jeg ikke engang nevnt at du ikke har bedt om porto engang, men jeg vil fortsatt betale den du - kontonummer på PM , please? :p)

Og slik ser den altså ut der den står hjemme hos meg:

Tuusen, tusen takk Dingpot!!

Sånn - nå kan dere fortsette diskutere urter :D

kokopeli sa for siden:

hehe - koselig å høre da :)
Er jo slik verden går rundt - gi og ta - hjelp og få hjelp :D

Har bare vært her kort tid, men syntes dere har kjempe koselig miljø her inne og tror jeg nok blir bare mer og mer aktiv :)

Nå lager jeg Gerds ostekarbiser for første gang, skulle så gjerne hatt en god brun saus eller en god saus til .. prøvde meg en gang å lage bearnesaus fra bunnen av men ekke sååå god kokk, bare skilte seg og ble helt ekkelt :mad:

.kokopeli.

dingpot sa for siden:

Hihi! Så koselig! Godt å vite at de kom trygt frem! :D Nå får vi bare håpe at de vokser seg store, sterke og mange, slik at Poscar får mange deilige kopper urte-te i den lange vinteren som står for døren :blomster:

Det er bare gøy å kunne dele, SPESIELT når det er med noen som setter så stor pris på det! :klem:

Paradis-Oscar sa for siden:

Koselig at du trives! Jeg liker tonen her inne selv, synes forumet bærer preg av mange mentalt modne mennesker :) Masse bra ressurser her inne!

Ja, sant det - gi og ta er idealet, helt klart - alle er dessverre ikke slik innstilt alltid, så da er det gøy å rope det ut litt ektsra når noen er det! ;)

Ja, jeg ilte jo til posten med en gang jeg fikk hentelapp, hehe! De kom jo utmerket frem...så ut som de hadde klart seg myye lenger i den esken - fantastisk bra jobb!

Ja, gleder meg til masse urte-teer fremover!

Jeg er jo en novise i det her, og driver jo og prøver meg frem. Heldigvis har jeg lagt min elsk på myntene, for de er jo like lette å holde som ugress :D

Eplemynte var spesielt kjærkommen, jeg har prøvd Cologne-mynte, Ananas-mynte, og Ingefær-mynte hos sviger (i tillegg til vanlig grønn- og peppermynte), og ingen av de var såå himle gode som de to vanlige. Men eplemynte er i en av mine favoritt ferdig-teer, så den var jeg spent på, og jeg :love: den!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.