< Tilbake til oversikten

Mulig jeg overser noe ...

BMS! sa for siden:

Finnes det en mulighet og kun få opp en liste med alle tråder som har vært aktive siden sist man var innlogget?

Jeg syns det er litt vannskelig å følge med og finne frem:o Dette ligner litt på samme oppsett som på to andre forum jeg er, men denne evnt. knappen finner jeg dog ikke her..... Det er jo ikke sikkert den finnes heller, men den er så super og ha :)

Ellers prøver jeg og gjøre meg litt kjent og lese meg litt opp her inne. Ikke lett, alt for mange steder for en nybegynner og lese:confused::confused: Jeg er rimelig forvirret:D

Var det forresten noen som fikk med seg det programmet i dag om kunstig søtningsstoff på tv? Jeg fikk det ikke med meg, søren. Vil gjerne ha ett referat, om noen har lyst til lå forbarme seg over meg:)

Ha en fortsatt flott kveld.

Gerd sa for siden:

Kanppene ligger oppå den grønne linjea over her :)

Viss du trykker på kontrollpanel, kommer opp alle tråder du har deltatt i :ja:

Og andre, nye og tråder du ikke har deltatt i: trykk på uleste innlegg

Fikke heller ikke med meg det programmet :o

BMS! sa for siden:

Tusen takk for svar.

uleste innlegg, ja der var den :o, men på kontrollpanel, der kom det ikke opp noen tråde.

Snuser litt til, men om noen skjønner hvorfor jeg ikke har tråder der, blir jeg glad for ett lite hint:cool:

Ha en fortsatt flott kveld

BMS! sa for siden:

:o:o:oNever mind, jeg har funnet det ut:o:o:o

Gerd sa for siden:

JenJen sa for siden:

Programmet ligger på Nrk Nett-TV sine sider :) Der ligger både radio- og tv-programmet. (jeg får ikke sett det som gikk på tv, men radioprogrammet funker helt fint. Scary stuff :eek: )

Antoinette6 sa for siden:

I korte trekk: Aspartam KAN skade nervebaner i hjernen som igjen kan få ganske dramatiske konsekvenser. I USA er man generelt mer skeptiske til aspartam som kunstig søtningsstoff og forsker på eventuelle skadevirkninger. Her i Norge nøyer man seg med å advare mot aspartam til barn.

BMS! sa for siden:

Da skal jeg se det i morgen. Tusen takk, jeg var inne på tanken og sjekke isted, men når jeg først var i gang og spørre----:cool:

BMS! sa for siden:

tusen takk for svar. Er det bare Aspartam, eller er det andre søtstoff også som er i "faresonen"?

Ha en flott kveld

Dét aktuelle programmet i går tok for seg bare aspartam. Men JEg tror at jo det naturlige er det beste ;)

BMS! sa for siden:

Jeg har bare brukt fruktose selv, bruker det endel i steden for sukker, men i dag fikk jeg tips om sukrin. Finnes det enda fler naturlige sukkervarianter som er bra? Skjønte at Fruktose også gjør at blodsukkert stiger raskt, men dog ikke så raskt som med vanlig sukker....

fersk og blond

Jeg kjøpte Splenda på Meny her om dagen...

BMS! sa for siden:

Og det er også naturlig, eller????

Helt grønn:confused:

JenJen sa for siden:

Splenda er ikke naturlig, står en del om det her på forumet (gidder ikke å lete, beklager.. :o altfor trøtt). Mener å huske at det er sukker tilsatt klor eller noe (meget fritt fra min hukommelse altså!). Søk på splenda eller sukralose her inne, så finner du nok noe :)

BMS! sa for siden:

Tusen takk for svar. Jeg skal søke sporenstraks :-D

Flott natt til deg

JenJen sa for siden:

Nattinatt til deg også :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.