< Tilbake til oversikten

Fiber og ketolyse?

__elly__ sa for siden:

Jeg har hatt ketolyseboka en gang i tiden.. Men surra den vekk:rolleyes:

Hvordan kan jeg få i meg fiber når jeg går på ketolysekuren?
Jeg tar bare vanlige tilskudd som multivitamin, krom, selen, nattlysolje, magnesium...

Men hva med fiber gjennom mat, med lavt karboinnhold? :cool:

nattfrue sa for siden:

Det er en del fiber i grønnsaker, men ikke så mye som man får i seg når man for eksempel spiser grovbrød. Derfor kan du fort oppleve å bli litt treig i magen på Ketolyse (i tillegg til at du spiser mat som i større grad tas opp i tarmen, slik at det blir mindre avfall som skal ut). Jeg spiser en spiseskje hele linfrø hver morgen (bare skyller ned med vann) - det holder systemet fint i gang, synes jeg :)

Annhild sa for siden:

Kan noen fortelle meg hvorfor tablettene som hører til kuren skal tas utover dagen?
Jeg tar alt jeg trenger til frokost,og udo`s til kvelds....

Gerd sa for siden:

Fordi at innholdet i de forskjellige kan hemme opptaket av hverandre :ja:

Annhild sa for siden:

Syns bare det er litt rart at jeg ikke kan ta en vit tabl som har alt ....gjelder dette bare i ketolyse da? Jeg selger hver eneste dag vit/mineraler der alt for en dags dose er i...hmmm skjønner ikke detta jeg. Jeg tar extra med magnesium og krom.

__elly__ sa for siden:

Det var jo ikke dumt. Hvor mye karbo er d i linfrø da.... :p ikke så inne på d jeg...

nattfrue sa for siden:

Ingen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.