< Tilbake til oversikten

Inspirasjonstråd

ijad sa for siden:

Hei alle sammen.

Jeg skal begynne på Eurodiett denne uken, håper produktene kommer mandag. Har vært her på forumet og lest siden jeg var til legen og har fått masse gode tips. Hadde vært gøy å lest hvor mye dere har gått ned både i fase 1 og videre utover de andre fasene, hvor lang tid dere har brukt og hvordan livet er i fase 4 og utover. Hvor mange klarer å leve etter denne kostholdsfilosofien?
Er veldig motivert selv iallefall:) I tillegg til legekontroll har jeg meldt meg på ett Naturlig slank kurs så jeg kan være forberedt til fase 3 og 4.

Tomine sa for siden:

Hei :)
Jeg er på dag 4 med ED og det er forsatt helt greit, så jeg tror ikke det blir noe stort problem å gjennomføre alle fasene.

De siste årene har jeg spist mye etter lindbergs prinispper og vært tilbakeholden med brød, pasta, ris osv - og jeg er heldigvis ikke så glad i for søt mat. Men min hang til fet mat og potetgull kombinert med nattjobbing har ikke akkurat bidratt til å holde vekta nede.
"Fedonmaten" er forøvrig knallgod, og jeg bekymrer meg ikke for å leve på det. Og fordelen med ED er kanskje at en blir vant til å planlegge måltider - noe jeg ser er en fordel for min egen del når jeg kommer til fase 4.

Forøvrig tror jeg det er smart av deg å gå på et naturlig slank kurs ! Jeg skulle ønske det var noe ala det her jeg bor nå, for det er jo hyggelig å møte folk som er i den samme situasjonen som en selv.

Lykke til forresten :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.