< Tilbake til oversikten

Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

BMS! sa for siden:

Fedon Lindberg har jo ikke bare gitt ut en bok. Jeg har en oppskriftsbok jeg typisk ikke finner igjen, men hvilken av bøkene ville DU anbefalt meg?

Blir superglad for svar:)

BMS! sa for siden:

Takk for svar, jeg håper jeg får kjøpt den i dag:-D

Ha en super uke

veslejentadi2 sa for siden:

Har ikke svar ang bøker, men hvis du skal følge Dr/Hr Atkins kan jeg hjelpe med oppskrifter og tips.

jeg har blant annet lagt ut en kyllingoppskrift og en på luksussalat, jeg er veldig glad i sterk mat da, LOL!

Bare spør!

Marita sa for siden:

:ja:

BMS! sa for siden:

Takk takk. Jeg rakk dessverre ikke i dag. Men i morgen er det høyt prioritert:-D

BMS! sa for siden:

Ja, i går kom i alle fal boka i hus, men var borte hele kvelden, men i når sønn har fått lagt seg, skal jeg lese fremt til The Aprentice begynner.....

Gleder meg :D

Cyan sa for siden:

Thanx MHM :)
Da holder jeg meg til den boken jeg allerede har, og så regner jeg med at det sikkert ikke er så dumt å kjøpe den GI tabellen?

MHM sa for siden:

Den er ikke så viktig den. Bedre at du virkelig setter deg inn i hvor viktig det er å ha nok proteiner i hvert måltid, hvor det gode fettet finnes osv. Karbohydratene regner jeg med du har god stell på uansett. Lykke til. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.