1 liter kaffe eller 3 liter cola light? (Man kan evt sammenligne 3 liter kaffe og 3 liter cola light. Jeg er ingen kafferdikker, så jeg aner ikke hvilke mengder som er mulig å drikke av kaffe, men jeg har fått med meg at det er mer koffein i kaffe enn i cola. )
Jeg skulle tro at kaffe er sunnere, siden cola light inneholder kunstig søtstoff. Liker det dårlig fordi jeg er veldig glad i cola light og lite begeisret for kaffe. :(
Kaffe inneholder sunne antioksidanter. Tror ikke cola light kan skilte med noen sunne næringsstoffer. Det er vel snakk om noen få kopper kaffe og ikke noen få liter som er aktuelt.
Jeg foretrekker kaffe...for den er det ikke kullsyre i:p
Vet ikke hva som er minst usunnt, men tipper brusen er mest usunn iom det er kunstige søtstoffer i den...og ingen næringsverdi. Tross alt litt antioksidanter i kaffe.
Jeg drikker 3-4 kopper kaffe om dagen og ikke noe brus. Bare vann:)
Jodda, og har oppdaga at svigermor bruker den blandinga når hun vasker rundt.
Og ho er superturbo i utgangspunktet.
Ho er av de få menneskene som går voldsomt ned i vekt i jula.
Helt klart kaffe! Jeg blir litt uvel av tanken og smaken på så mye kunstig søtning.I blant huger jeg etter brus,men da er gjerne ett lite glass nok,og jeg innser nok engang hvor stygt det smaker med kunstig søtning.Kullsyre er heller ikke noe godt for tenner og mage! Begynner og prompe ut av det!:o
Jeg drikker ca 3 kopper kaffe om dagen,i blant ingenting-så absolutt ikke avhengig av koffein-ennå...
Må bare nevne, at dette står på dopinglista til syklistene. Er ikke lovlig i konkurranse.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.