< Tilbake til oversikten

Vitaminer til ketolysekuren

GeirPedersen sa for siden:

Hei hei alle sammen..!!

Er nå på min 1 dag på keto-kuren, og min første tur her inne, og har et par spørsmål å komme med.
Er litt forvirrende at på hver side jeg har vært inne på, står det forskjellige verdier på f. eks. antall karb. i brokkoli og lignende.
Noen som vet hvor jeg kan finne det korrekte antallet på forskjellige matvarer?
Håper det er noen der som kan svare meg..

Hvilke typer vitaminer er det jeg bør få i meg mens jeg går på denne kuren??

Og bør man sjekke daglig om man er i ketose, eller går det greit om jeg hopper over en dag eller to? ( Er usedvanlig glemsk å distre nemlig ;)

Kitt sa for siden:

Her har du i hvert fall en oversikt over ketolyse- tablettene det er anbefalt å ta:

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21091

Trykker du på lavkarbo.no i det blå feltet på toppen av siden finner du link til den store matvaretabellen. Mener den er ganske bra.

Kitt sa for siden:

Glemte jo å si velkommen!:)

Bruker du søkefunksjonen øverst på siden, finner du svar på mye. Hvis ikke,:confused: bare spør i vei!

Photobscura sa for siden:

Mens jeg var i ketose så sjekka jeg en gang i uka, samme dag som jeg tok mål for å se om jeg hadde gått ned (gikk for målebånd i stedet for vekt).
Om du følger kuren etter boka, så er det følelsen i kroppen og vektnedgangen i seg selv som er den viktigste indikatoren, stikcsene er bare til kontroll, å bruke dem hver dag blir litt manisk :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.