har holdt med ketolyse nå i tre uker datt ned 3.5 kilo første uke
neste uke enda en halv kilo
ut i tredje uke ,, en tur på byen ,, noen irish ( 7 stykker exakt) jaja elsker irish da,,,beløning dagen derpå en kilo ned ,,,,neste dag kom straffen 1,5 kilo opp ( og jeg som trodde jeg var nok straffa dagen derpå med dårlig form)
og nå i dag lørdag er jeg på vei ned igjen,,4 kilo ned på tre uker vekt i dag 67 ,og innen 24 oktober må den være 62 ,, har veddet med ei anna ,og jeg vil vinne,,,men ser ut som det skal bli vansklig er jo de sisste kiloene jeg sliter med
noen som har en teori på hva som skjer med kroppen:mad:
og holder meg til kuren ingen utskjeielser
og enda får jeg vondt i magen av de ketolysene tablettene
Jeg er litt usikker på hva du lurer på. For det første er det å drikke sju Irish Coffee så absolutt en utskeielse, og i hvert fall sju av dem! Om du gikk opp halvannen kg dagen etter så er det fordi kroppen din har samla vann, du legger ikke på deg en og en halv kg fett på en dag.
Jeg ser du har hatt et ganske stort vekttap i forkant av Ketolysekuren, men vet ikke hva du har gått ned med før, uansett så må du gi kroppen din tid, og ikke la den styres av et veddemål. Det er til ende og slutt kroppen din som bestemmer tempoet, og det er ikke sikkert den er enig med deg om at du skal veie 62 kg.
Så, mitt råd til deg er å ta det med ro, det er for kort tid til å si at du står stille i alle fall.
jeg har gått på eurodiet joda vet at 7 irish er en kraftig utskjeielse men dagen derpå gikk jeg jo ned en kilo ,men dagen etter der igjen gikk jeg opp 1,5
var nede i 64 med eurodietten ,,,men i lløpet av det sisste året har jeg lagt på meg en 6 ..7 kilo gått litt opp og ned vil så gjerne ned i den vekta igjen og aller helst 62 ,, ja du har jo rett ikke sikkert kroppen min vil ned i den vekta ,men er 158 høy ,men de fleste syns jeg er tynn nok
Ok, men hva med å fortsett å følge Eurodiett i stedet? Hvilken fase kom du i? Synes 3a ser skikkelig finfin ut, og det er jo ikke nødvendigvis sånn at du trenger å gå så innmari langt ned i karbene som med Ketolyse for å gå ned de eventuelt siste kg-ene. Men husk at det er når man har fem kg eller mindre igjen at kroppen begynner å ta det langsomt, og du kan ikke forvente å gå ned en kg i uka, det er de færreste som har kommet så langt som deg forunt :o
orker ikke mer eurodiett joda fase tre ser grei ut
men syns ketolyse er lettere og følge
sant det er jo fornøyd med mitt vekttap så langt og har jo holdt vekta sånn noegenlunde i snart to år og det er rekord
har jo vært oppi i nesten hundre kilo men det er noen år siden
nei en kan vel ike forvente 1 kilo i uka mer men du vet håpet er jo der
Jeg veide 91 kg da jeg starter, og målet er 68. Nå nærmer jeg meg halvveis og er kjempefornøyd. Jeg har ikke hatt en eneste periode med vektnedgangsstopp, men det kommer vel. Hvor lenge kan jeg forvente at vektnedgangen skal være som nå, med 1 kg i uka. Noen nevner de 5 siste kiloene som de verste.
jeg lurer på hvordan det kan være mulig,,og øke vekten med vel en kilo i løpet av natta
hadde en utskjeilse i går kveld ,var sur grinete , ja de fleste vet at noen av oss da kan trøste oss med mat
jeg spiste to stykker med gulrotkake ( var ikke godt engang) og tre vafler .
resultatet var at jeg hadde en dårlig søvnløs natt, vonde drømmer og usiglig vondt i magen ,,tydlig at det var et karbosjokk ,, skal ikke prøve det igjen,,,,
og på toppen vel en kilo opp ,,så nå de snart sisste fire ukene, hadde jeg gått ned4,5 kilo ,og de siste to ukene har vekta flydd opp og ned ,,men kommer ikke under 66 ,,, (sur)og i dag var da vekta 67,5 i går 66,3
vet de sisste kiloene er vansklig og bli kvitt,,men :mad: gikk foresten ut av ketose rett etter jeg hadde spist dette usunne,,målte før jeg spiste og da var jeg i ketose og etter ikke,,,,ikke i ketose enda målte nå
Det er fullt mulig å gå opp en kg på ett døgn. Enten fordi man ikke veier seg under samme forutsetning som sist man veide seg, eller fordi man samler vann på grunn av en sprekk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.