Da er det på igjen.. Dette er den andre gangen jeg skal begynne på Atkins og føler meg veldig motivert.
Fannt en oppskrift på Cheddar brød som jeg synes hørtes godt ut, men så står det 0.8 dl soya mel og 0,8 dl whey protein. Lurer litt på hva dette er jeg :)
Hilsen Christine
P.S Er det en grunn til at man ikke får kjøpt Atkins barer noe sted i Norge lenger?
Ok.. Men er dette noe jeg må ha i brødet? Eller kan jeg ta dobbelt med soya mel? Og hvor mange karbs blir d da? Noen som vet?
Samboeren min fannt noen barer på Ultra i dag. Var ute å lette her i går, var i alle butikkene, og da snakker vi om en meny, en mega, to rema, en prix, en kiwi og en rimi.. heheh..
Jeg ville brukt bare Whey protein, soyamel smaker hoppetau. Evt. kan du bruke rent soyaprotein. Det er MYE mer karbo i soyamel, så bruker du kun soyaprotein eller Whey, blir det svært lite karbs. Du får kjøpt alt dette i vanlige helsekostbutikker. Som regel på sånne store spann på mellom 750 gram og 2 kg. :)
PS soymel kan du bruke i fiskekaker. Funker aldeles udmerket
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.