watta sa for siden:
Og diverse slike ting?
Hva trenger jeg og ha i skapet, når jeg vil ha litt varierte menyer?
watta sa for siden:
Og diverse slike ting?
Hva trenger jeg og ha i skapet, når jeg vil ha litt varierte menyer?
Frodige former sa for siden:
Vet ikke hvilken slankefilosofi du følger, men jeg kjøper soyaprotein fra ketolyse. Det selges i flere menybutikker. Og vet at helsekosten selger det.
Anbefaler deg å kikke gjennom oppskrifter osv her inne, slik at du ser hvilke varer som går igjen. :)
Gerd sa for siden:
Dette har jeg alltid i hus:
[i][/i]
I mitt kjøleskap: Smør, fløte,, rømme, creme fraishe, cottage cheese,fete oster, skinke, bacon,egg,baconost på tube, blomkål,brokkoli,squash,aubergine,fersk sjampinjong, hvitløk,løk,salat,agurk,tomat,paprika.
I fryseren er alltid: Kyllingfilet,kyllingvinger,laksefilet,mer bacon, nakkekoteletter, kjøttdeig.Annet rein kjøtt.
I tørrvareskapet: Linfrø, diverse nøtter og andre frø, krydder og tørka urter, johannesbrødkjernemel,soyaprotein, bakemix, seltin, buljongterninger av forskjellige slag, grovhakka tomater på boks (landlord har minst karber)
+ kaldpressa oljer: rapsolje og olivenaolje
[size=3][/size]
:)
Frodige former sa for siden:
Gurimalla, idag er jeg blind :o ser jo nå at du følger ketolyse. Har du boken? Anbefaler å kjøpe den hvis du ikke har den. Lurt å supplere med vitaminene også. Ser du har fått en godt og utfyllende svar på hva man trenger ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.