Heisann Sveisann...! [color=royalblue][/color] Lagde noe veldig godt i går - fant en oppskrift i et ukeblad..og, det smakte så godt at jeg har lyst til å dele! Poden på 11 spiiiiste og nøt: [color=royalblue][/color] ALT I EN FORM TIL 4 PERS: [color=royalblue][/color] 4 nakkekoteletter 2 ss margarin el olje salt pepper 1 løk 1/2 purre 2 gulrøtter 1/2 squash 1 boks hermetisk tomater (gjeeerne m hvitløk) 1 ss søtt....(står brunt sukker i oppskriften - men, bruk det du vil..) 1 ss tørket oregano - eller basilikum ev revet ost på toppen, brie/chevre (jeg brukte ikke dette) [color=royalblue][/color] Brun kotelettene på sterk varme i ca 2 min på hver side. Legg kotelettene til side og krydre dem etter ønske. Skjær løk og squash i terninger, purre i ringer, og gulrøtter i strimler. [color=royalblue][/color] Legg grønnsakene i en ildfast form og hell hermetiske tomater over. Dryss på krydder, litt søtt - og urter. [color=royalblue][/color] Legg kotelettene oppå grønnsakene og stek dem i ovnen ca 15 minutter. [color=royalblue][/color] I promise you...dette er deeeeilig..!
Ja...vi syntes det var veldig godt i alle fall...! [color=royalblue][/color] Og, det beste av alt er jo at Rema 1000 har tilbud på nakkekoteletter akkurat nå:-) Vi hamstra inn vi...hihi..!
Nå er oppskrifta prøvd ut og den var veldig god. Til og med minstemann som er ganske kresen i matveien spiste av hjertens lyst:)
Hiver meg på anbefalingen her!
Denne hørtes kjempegod ut :), Den lager jeg til familien min på søndag
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.