Lagde denne i dag, ble godtkjen av både gubbelill og overraskende middagsgjest :)
400g. kjøttdeig 2-3 fedd hvitløk 1 boks hakka tomater (jeg bruker landlord, minst karber i) 1ss fersk oregano eller 1 ts tørka salt og pepper etter smak
Stek kjøttdeig og hvitløk i smør i stekepanne. Tilsett tomatene, oreganoen, salt og pepper. La småkoke i 10 minutter. Helles i en ildfast form.
Skjær opp tomater, løk og squash i tynne skiver og legg det taksteinslagt oppå kjøttdeigen (jeg brukte en liten løk, 3 små tomater og 1/2 squash)
Strø på ca 100g revet ost. Stek midt i ovnen på 225grader i ca 20 min (eller til osten er blitt gylden.
Ingenting :) Jeg har kuttet ut alt av melkeprodukter for tiden (bortsett fra meierismør) på grunn av at jeg tror det hindrer meg videre vektnedgang, samt at jeg mistenker melkeproteinallergi. Laktoseintolerans/allergi er utelukket.
Jeg synes det går overraskende fint uten!
Soyaprodukter er prossessert og inneholder ganske mye østrogen. Ikke særlig bra for stoffskiftet.
Hei, denne her lagde jeg i dag til middag, og den var bare helt nydelig god!
Falt t. o.m i smak hos gubben her:-)Han sa at det var mye bedre enn lasagne. Den anbefales på det sterkeste
Tror jammen jeg skal lage denne til middag i dag :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.