< Tilbake til oversikten

Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen)

LilleRosin sa for siden:

Som kanskje noen husker, så hadde jeg litt problemer med Meny på Oslo City. De hadde tatt for mye betalt for noen ketolysetabeletter + at jeg aldri fikk noe klart svar angående ketolysepølsene.
Jeg sendte en litt sint mail til de den 12. august, og nå har jeg endelig fått svar. :D
Fikk ett veldig hyggelig svar tilbake om at jeg selvfølgelig skulle få pengene mine tilbake, og at det var synd at jeg følte at servicen var dårlig. De hadde bare solgt 5 pakker med ketolysepølser, så de hadde valgt å slutte med det. Men vi kom frem til at de kunne jo fortsatt ta de inn, og selge de fryst. De fungerer jo like bra, selv om de har vært fryst. Jeg bruker i hvertfall å fryse de uansett.
Så dette er da konklusjonen fra Meny på Oslo City:

Lava sa for siden:

Så flott!
:heia:

smilefjes sa for siden:

Det er det jeg sier - så lenge man er den so har valgmulighetene og pengene så er det som regel noe å tjene på å klage når man ikke er fornøyd :smile:

LilleRosin sa for siden:

Ja, heldigvis så hjalp det å klage denne gangen! :D

newbe sa for siden:

selges de tablettene man trenger på meny city også???? hvordan er isåfall prisen ift nettbutikken på ketolyse.no? har akk bestilt boken og tablettene "startpakken" der, og det kom på 576,- samt 80 kroner i frakt....

:):)

LilleRosin sa for siden:

Ja, de solgte tabelettene der også. Krom-Kalium, Selen og Magnesium. De 3 boksene kom på tilsammen ca. 335 kroner. (er ca. samme pris som på nettbutikken) Jeg så at de hadde DVD'en der også, men så ikke på prisen.

Paradis-Oscar sa for siden:

Der ser man - det nytter å være aktiv forbruker! :heia:

Jeg personlig drømmer om at butikker og produsenter bare skal selge ferdig-pølser, kjøttpålegg og all annen ferdigmat HELT uten glukose, sukker, dextrose, gjær, laktose, transfett, palmeolje, soyaolje, osv, osv.....sukk!
[CENTER]
drømme
[/CENTER]

Hvis vi slutter å kjøpe bad quality-mat, og er så flinke som du var her, så funnes det jo håp...:o :)

Narnia sa for siden:

Da skal jeg stikke innom Oslo City snart for å handle.
Er jo kjempeviktig at vi som bor i Oslo støtter opp og faktisk kjøper produktene (viss vi vil ha dem da)!

Kjempeflott om noen oppdaterer når de får inn pølsene, det er en liten utflukt for meg og ungene dette...

Da vet du sikkert at de har disse på Jacob's på Holtet også (ikke frosne)? Siden du måtte ta en utflukt, mener jeg....i tilfelle Jacob's skulle bety en kortere en;)

Narnia sa for siden:

Ja, jeg har fått med meg det en gang. Men det er en litt mer kronglete vei i forhold til kollektiv og sånn.
Men kanskje en helgehandel?

Klart, det går jo bare et humpete trikk opp dit :p - jeg tenkte bare om du tilfeldigvis skulle bo nærmere der, og ikke visste om Jacob's :)

isola sa for siden:

Vet du om det har blitt noe mer utav dette? For jeg tipper nok at Mattilsynet har et og annet å si om dette.. Dessverre for oss, kanskje, men de kan ikke bare gjøre sånt uten videre.

Narnia sa for siden:

Jeg tror man kan selge ferskvare som frossenvare, men man kan selvsagt ikke tine den igjen for salg som ferskvare.

LilleRosin sa for siden:

Jeg var innom der på mandag, men da hadde de ikke fått noen pølser.

Det stemmer nok det. Så lenge de fryser varen når den er fersk, så går det bra. Så kan ikke kunden tine den opp for så å fryse den igjen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.