Hei alle sammen.
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg skal beygnne på en antibiotika kur fordi jeg har pådratt meg urinveisinfeksjon.
Hvordan påvirker dette kostholdet, det burde i utgangspunktet ikke være noe proble eller?
Noen som vet?
[font=Comic Sans MS][/font]
Takk :-) og god helg!!! :D
Håper det er greit at jeg kommer med et lite tips..
Homeopati funker veldig bra på urinveisinfeksjoner.. spesielt tilbakevendende.. Kanskje noe å tenke på hvis du får det flere ganger, eller har historie med det :)
Du kan gå inn på www.nhl.no og finne en homeopat som har 5årig utdannelse med medisinsk bakgrunn! Så er du sikra at det er profesjonelle og seriøse folk..
Lykke t med kur, husk å kombinere med gode tarmbakterier iform av kapsler.. (Det er alt for lite i biola.. :) (bio-dolphius eller bio-acidoplhius fra helsekost.. koster litt, men så slipper du å ødelegge tarmen.. :)
Tusen takk for svar alle sammen. Jeg har ikke prøvd homopat for urinveisinfeksjonene som jeg til stadighet får. Kanskje det er en ide. Lenge siden siste jeg hadde det nå, i fjor en gang!!!
Har gått på en 5 dagers smalspektret kur, men de dyrket prøven, hvor det viste seg at jeg måtte ha en bredspektret antibiotika. Tenkte mest på i forhold til tabelettene jeg tar i forbindelse med ketogen kost. Det stod noe om at magnesium, kalium tabl skulle tas 6 timer etter hver antibiotika tabl. Kan være litt vanskelig:confused:
Jeg skal virkelig ta med meg hompoati... Den kan være godt for så mangt ;-)
Supert at vi er enige da :)
Jeg var sikker på å få masse negative tilbakemeldinger, det har jeg opplevd i andre forum.. Men burde jo visst at folk på lavkarbo.no har litt mer i hodet enn "den vanlige mann i gata" som bare følger strømmen.. :P
Homeopati er en fantastisk behandlingsform som gir et generelt løft på hele organismen; både fysisk, psykisk og mentalt.. Prøv å slå det leger!! (hehe)
Jeg har akkurat startet opp i Sandnes, så jeg står ikke på lista fra nhl.no før i desember iår..
Men har fått meg internettside www.sandnes-homeopati.no
Det er bare å sjekke ut for interesserte! :)
Går helt fint, hatt ett par antibiotika underveis...
Magga Dutti sa:
Bare husk at antibiotika ikke skal taes i forbindelse med mat.
Var og hentet penicillin til sønnen min forrige dagen og fikk da beskjed om at dette er noe de går bort i fra. Dersom man sliter me då huske det til rett tid kan det fint tas til mat, for da er det lettere å huske det. Det sa farmasøyten i allefall:snill:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.