Det er jo litt irriterende da, men trøster meg med at den ike har gått opp. :rolleyes:
Må virkelig sette meg ned og se hva jeg gjør galt. Kan hende jeg har fått i meg for mye karber i løpet av sommeren... Har spist litt mer nøtter enn ellers og for lite salat...
Kanskje det kan være en ide å velge en kostholdsfilisofi og kjøre etter den. Egenkomponerte er ikke så lette og følge + at de filosofiene som er her inne er gdt utprøvd og de funker :)
Hvis man ikke går på ketolyse, eller noe anna slags kur uten karbo, må man faktisk tenke litt etter hva man putter i munnen. Selv går jeg på Fedon, omtrent da, men jeg har hele tida spist mer. Jeg har ei rimelig bra forbrenning.
Det blir galt både med for mye og for lite mat. For mye, sier seg selv, med for lite går kroppen i sparemodus. Prøv en ferdig sak, f.eks Fedon. Etter ei stund (et par uker) kan du vurdere å øke/minske matinntaket litt. OBS grønnfor kan du på Fedon spise så mye du vil av.
Har sjekka litt rundt det med hva som kan være "galt" nå... En periode så spiste jeg veldig mye færdiggrilla kyllinglår og sånt, - og det viser seg at det nok har vært sukker i krydderet de bruker på det... :eek:
Dermed er den matvaren ekskludert fra mine kjøkkenskap!!
Skal bli flinkere til å spise salat, - tror det har blitt for lite i sommer. Har også begynnt å bruke mer brokkoli som tilbehør til middagen nå (nam-nam). :)
Nei, det er ikke det! Og jeg er ærlig talt litt lei av misforståelsen rundt de ketogene diettene, bortsett fra ekstrem-Skaldemann, så er verken Atkins induksjon eller Ketolysekuren null-karbo! Ok?
Haha, nei takk! Bønder spiser jeg ikke, de er jo tross alt en utdøende rase her i landet.
Men bønner, jo takk, men helst ikke på boks, og gjerne uten tomatsausen :D
Skjønner det, Runegutt, men for enkelte er veien til Rom temmelig mye smalere enn for andre, og de fleste går over til et kosthold tilnærmet det du har nå når de er friske og ferdigslankede. Vi skal respektere at folk er forskjellige, og at det samme ikke funker på alle ;)
Ikke meninga å ikke vise folk respekt. Beklager hvis noen reagerer på språket mitt.
Forresten Photo, te med Rom er ganske godt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.